پوشش حداکثری بودجه فروش «بترانس» در سال ۱۳۹۹

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ملی، در نشست هم اندیشی مدیران شرکت ایران ترانسفو و سهامداران عمده که پس از سالها، دوباره احیاء شد، مهمترین مسائل و چالش­ های پیش روی شرکت مورد بررسی و بحث و گفت­ و­گو قرار گرفت.

با توجه به عملکرد ایران ترانسفو در سال ۱۳۹۹ پوشش بودجه فروش شرکت اصلی  به میزان قابل توجهی افزایش داشته ­است. همچنین علیرغم استمرار تحریم­ های ظالمانه مخصوصا در خود شرکت ایران ترانسفو و یکی از شرکت­های زیر مجموعه به صورت مستقیم و همچنین تحریم ­های بانکی، شرکت فعالیت خود را ادامه داده و در منطقه، جایگاه دارنده بالاترین سهم بازار داخلی ترانسفورماتور را حفظ کرده ­است. این شرکت در حال حاضر ٨۵ درصد از سهم بازار محصولات ترانسفورماتورهای قدرت و فوق توزیع را در داخل کشور را در اختیار دارد. گفتنی است  ٩٠ درصد از مناقصات ترانسفورماتور قدرت و فوق توزیع و ٩۵ درصد مناقصات ترانسفورماتور توزیع را در سال،  ١٣٩٩ برنده شده است.

در این جلسه، سهامداران حمایت تمام قد خود از این شرکت را اعلام کردند. در ادامه مدیر عامل شرکت به برنامه های ویژه برای بهینه سازی و اورهال برخی تجهیزات و گلوگاه های تولیدی شرکت که جز ملزومات عملیاتی شرکت است، پرداختند و اصرار داشتند تا ضمن بازدید سهامداران عمده از شرکت در خصوص نیازسنجی و برنامه ریزی برای اصلاح ساختار تجهیزاتی شرکت اصلی و برخی شرکت های تابعه اظهارنظر کنند. نمایندگان سهامداران عمده نیز در خصوص مسائل شرکت به ویژه در امر وصول مطالبات و پرداخت سود سهام سنوات قبل و برنامه ریزی برای پرداخت سود سنوات سال مالی ۱۳۹۹ تا قبل از مجمع تاکید داشتند.

همچنین مقرر گردید تا قبل از برگزاری مجمع در خصوص پرداخت سود سهام سال مالی ۱۳۹۹ تصمیم گیری های لازم برای کمک به شرکت در راستای اصلاح ساختار تجهیزاتی شرکت ها انجام شود. بر اساس آخرین اقدامات صورت گرفته در تهیه صورت های مالی ۱۳۹۹ مقرر شد تا نهایتا ظرف ۲ هفته آتی صورت های مالی (حسابرسی شده / نشده) به امور مالی گروه ارسال شود تا در تلفیق گروه مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است، بررسی عملکرد شرکت در سال ۹۹ اهم اقدامات انجام شده شرکت در سال قبل، نشان می دهد که این شرکت برنامه تصویب و ثبت افزایش سرمایه را در نظر دارد. برنامه ریزی برای نوسازی تدریجی تجهیزات شرکت اصلی و شرکت های تابعه با اولویت ساخت داخل در جریان است و همچنین پیگیری برای عرضه اولیه ۳ شرکت زیرمجموعه ایران ترانسفو در فرابورس در روند فعالیت است که تصویب نهایی آنها از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا