برگزاری مجمع وتوسم و تصویب سود ۲۲۵۰ ریالی به ازای هر سهم

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ملی،مجمع با انتخاب عباس باباگل زاده، معاون امورشرکت های شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی به عنوان ریاست مجمع، بیژن نصرتی و  فرزاد طالبی به عنوان ناظرین و حسین علاقه‌مندان به عنوان دبیر جلسه و با حضور نماینده سازمان حسابرسی و نماینده  سازمان بورس (به صورت آنلاین) برگزار شد.

در ابتدای جلسه، حسین علاقه‌مندان مدیرعامل شرکت چکیده ای از عملکرد یکسال گذشته شرکت ارائه کرد و گفت: با توجه به رشد قابل توجه بازار سرمایه در سال مالی گذشته و با راهنمایی هیأت مدیره و مساعدت پرسنل شرکت توانستیم به لطف خدا سود مناسبی شناسایی کنیم. وی اهم اقدامات انجام شده در سال مالی مورد نظر را اصلاح پرتفوی شرکت با تأکید بر تخصیص بهینه به صنایع دارای مزیت نسبی، توسعه زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر هوش تجاری، ایجاد ساختار هوشمند ارزیابی عملکرد پرتفوی  و انتشار گزارشات تحلیلی و اقتصادی دانست.

بر اساس این گزارش پس از قرائت گزارش توسط حسابرس و پاسخ حسین علاقه‌مندان به عنوان مدیرعامل شرکت به سوالات سهامداران، با درخواست هیات رئیسه مجمع و  با درنظر گرفتن شفافیت و وضعیت مناسب گزارشگری مالی شرکت، سهامداران با حداکثر آرا صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ آذر سال ۹۹ را تصویب کردند.

پس از تصویب صورت‌های مالی توسط سهامداران، سود نقدی هر سهم نیز ۲,۲۵۰ ریال تصویب شد. سایر دستورات قانونی جلسه نیز مورد تصویب مجمع عمومی سالانه قرار گرفت.

گفتنی است در پایان مدیرعامل ضمن تشکر از سهامداران عمده و مشارکت سایر سهامداران حقیقی و حقوقی، اضافه نمود اهتمام ما افزایش بازدهی پرتفوی و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای استمرار سودآفرینی شرکت است و در این راستا تعامل سازنده با سهامداران محترم را بر خود فرض می‌دانیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا