اختصاص نشان ویژه و لوح برتر جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار به بانک ملی ایران

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب این بانک به نمایندگی از محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران لوح و نشان ویژه این جشنواره را با امضای احمد شریعت زاده رئیس فراکسیون پاسخگویی ادوار مجلس شورای اسلامی دریافت کرد.

در این مراسم مدیران برخی دستگاه‌های دولتی و همچنین کارآفرینان واحدهای تولیدی و مدیران بنگاه های اقتصادی بخش خصوصی ضمن تبیین اهمیت مشتری مداری جهت تقویت بخش اقتصاد و کمک به بهینه نمودن کیفیت محصولات تولیدی و خدمات، به انتقال تجربیات خود در زمینه ارتقا رضایت مشتری پرداختند.

در این گردهمایی انتقال دانش و تجارب مسئولان و متخصصین مدیریت ایران در اشاعه و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین‌المللی، تبیین جایگاه کیفیت و بهره‌وری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف‌کننده با تأکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات باکیفیت برتر و ارائه راهکارهای نوین و تقویت استراتژی‌های سازمان به‌منظور برآورده نمودن نیازهای مشتریان موردتوجه و بحث و بررسی قرار گرفت.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا