اعلام لیست شرکت های منتظر عرضه وبانک

به گزارش بیدنا به نقل از وقایع روز، شرکت هایی که تاکنون در لیست عرضه وبانک قرار گرفته اند شامل؛ شرکت مدار و ساروج بوشهر، مروارید هامون، سیمان فیروز کوه، مجموعه های ساختمانی گروه توسعه ملی نیز در لیست پذیرش بورس و فرابورس قرار گرفته اند.
امیر تقی خان تجریشی، مدیرعامل گروه توسعه ملی بیان کرد؛ برنامه‌ریزی‌های لازم برای پذیرش زیرمجموعه‌های گروه توسعه ملی در فرابورس انجام شده تا جایی که شرکت سرمایه‌گذاری مدار در فرابورس آماده عرضه است و برای ماه آینده وارد بازار می‌شود.
همچنین اقدامات لازم برای پذیرش شرکت ساروج بوشهر در بازار پایه انجام شده و منتظر نظر هیات پذیرش در فرابورس هستیم.
بعد از دو شرکت مدار و ساروج بوشهر، مجموعه‌های ساختمانی گروه توسعه ملی، مروارید هامون، سیمان فیروزکوه نیز در نوبت پذیرش در بورس و فرابورس قرار دارند.
طبق ماده ۱۶ قانون رفع موانع تولید، محدویت‌هایی برای افزایش سرمایه گروه توسعه ملی و شرکت‌های تابع آن وجود دارد. اما با توجه به محل‌های سود انباشته که برای افزایش سرمایه‌ها دیده شده در کنار مصوبات اخیری که در مرداد ماه انجام شد امکان اینکه برخی منابع را به شرکت‌ها بازگردانیم به وجود آمده که از آنها استفاده خواهیم کرد.
در برخی از هلدینگ‌های زیر مجموعه وبانک بحث‌های عرضه اولیه‌ها را داریم که برخی از تامین مالی شرکت‌ها را از این طریق انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا