پلمب انبار احتکار روغن و مواد شوینده در نهاوند

سرهنگ احمد ساکی با اعلام این مطلب اظهار کرد: مأموران اداره اماکن پلیس اطلاعات شهرستان نهاوند به همراه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان از یک انبار(واحدصنفی) در سطح شهر بازدید به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه در بررسی به عمل آمده مشخص شد مقادیری روغن و اقلام شوینده به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال در انبار به صورت احتکار نگهداری می شود، گفت: در این زمینه انبار پلمب و اقدامات قانونی درباره مالک به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در ادامه از دستگیری سارق منزل توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری یکی از سارقان منزل شدند.

وی افزود: سارق دستگیر شده پس از تحقیقات و بازجویی های صورت گرفته به سه فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کرد که در این باره پرونده قضایی تشکیل شده و تحت رسیدگی است.

ساکی در پایان با اشاره به اهمیت مشارکت های عمومی در امر پیشگیری از سرقت، به شهروندان توصیه کرد تا نسبت به رعایت نکات ایمنی همچون نصب دوربین های مداربسته، استفاده از قفل و درب های محکم و مطمئن و عدم نگهداری پول نقد و طلا و جواهر در منزل و ارتقای ضریب امنیت منازل و دیگر اماکن خصوصی اهتمام داشته و هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن تماس با ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا