بازار خاورمیانه اصلی‌ترین اهداف صادراتی مروارید هامون/ اهداف شرکت در حوزه صادرات محقق شود

به گزارش بیدنا به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی وبشهر، دکتر فرهاد تقوامنش عضو هیأت‌مدیره و معاون امور شرکت‌ها و مجامع هلدینگ توسعه صنایع بهشهر با حضور در کارخانه مروارید هامون از نزدیک در جریان روند تولید محصولات و عملکرد صادراتی این شرکت قرار گرفت.

دکتر تقوامنش در طی این دیدار با بررسی روند تولید، نحوه فروش و بارگیری محصولات از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود شرکت مروارید هامون مطلع شد و در راستای اهداف سازمانی پیشنهادات سازنده و راهبردی را در حوزه صادرات محصولات به مناطق خاورمیانه ارائه نمود.

وی صادرات و واردات را از مهم‌ترین اهداف کارخانه‌های تولیدی هلدینگ توسعه صنایع بهشهر دانست و گفت: با پیاده‌سازی طرح‌های توسعه‌ای، حضور فعال در بازارهای کشورهای همسایه و عرضه محصولات در این کشور‌ها سرعت خواهد گرفت.

معاون امور شرکت‌ها و مجامع هلدینگ توسعه صنایع بهشهر همچنین ضمن تمجید از عملکرد شرکت مروارید هامون گفت: این شرکت دارای پتانسیل‌های بالقوه‌ای در حوزه نیروی انسانی است، به‌طوری‌که این افراد عاشقانه، دلسوزانه و متعهدانه تلاش می‌کنند و این موضوع در عملکرد شرکت کالا مشهود است.

بنابراین، گزارش در ابتدای بازدید، یزدی مدیر کارخانه مروارید هامون با تشکر از حسن توجه مدیران ارشد شرکت توسعه صنایع بهشهر گزارشی از عملکرد واحدها اعم از واحد خط تولید، بسته‌بندی، کنترل و کیفیت نحوه بارگیری محصولات ارائه نمود.

وی افزود: آنچه در شرکت مروارید هامون دیده می‌شود، وجود گنجینه‌ای از سرمایه‌های انسانی و متخصصان ماهر است و بسیاری از اقداماتی که برای بهبود و ارتقای تولید در این مجموعه انجام شده توسط متخصصان داخلی بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا