برگزاری مجامع چند شرکت تابعه «وبشهر»

به گزارش بیدنا به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی، در مجمع شرکت آلی شیمی قم مقرر شد این شرکت با جدیت اقدامات لازم و فوری را جهت پیگیری و وصول مطالبات راکد سنواتی انجام دهد.

همچنین مقرر شد برنامه‌های توسعه‌ای اعم از تولید گلیسیرین با گرید بهداشتی و دارویی را با هماهنگی سهامدار عمده جهت اجرایی‌شدن در دستور کار قرار دهند.

علاوه بر این در مجمع شرکت بازگانی بین‌الملل به‌پخش با عنایت به سیاست سهامدار عمده مبنی بر فعال کردن واردات مواد اولیه مورد نیاز تمامی شرکت‌های گروه جهت استفاده حداکثری از مزایایی خرید تجمعی اعم از تخفیف حداکثری، کاهش هزینه‌های حمل و نقل و .‌‌‌..‌ مقرر شد برنامه پیشنهادی جهت انجام این مهم در دستور کار هیئت مدیره شرکت و هلدینگ به‌پخش قرار گیرد و با هدف اجرایی شدن برای سهامدار عمده ارسال شود.

افزون بر این در مجمع شرکت فراصرفه با عنایت با اهمیت روزافزون فروشگاه های اینترنتی در سبک رفتاری خرید مردم و عدم توجه کافی به این موضوع در سال‌های گذشته، مقرر شد در راستای تکمیل و ایجاد لاین فروش اینترنتی محصولات، هیئت مدیره شرکت با هماهنگی هلدینگ به‌پخش، برنامه خود را برای راه‌اندازی اثربخش فروشگاه اینترنتی به سهامدار عمده ارسال کند.

همچنین در مجمع عمومی شرکت مروارید هامون، گزارشی از آخرین وضعیت و همچنین فعالیت‌های این شرکت در یک سال گذشته ارائه کرد.

در ادامه حسابرس و بازرس قانونی شرکت با قرائت گزارش حسابرسی سؤالاتی را مطرح کرد که پاسخ شرکت مروارید هامون را به همراه داشت.

در این جلسه ترازنامه و صورت‌های مالی شرکت در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۱ مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین درباره نحوه افزایش سرمایه، پاداش هیئت مدیره، حق‌الجلسه اعضای غیرموظف هیئت مدیره و تقسیم ۱۰ درصدی سود بین سهامداران تصمیم‌گیری شد.

در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت صنعتی بهپاک نیز افزایش ۳۲ درصدی سرمایه شرکت از طریق صدور سهام جدید تصویب شد.

افزایش سرمایه از مبلغ ۳۰۹۹ میلیارد ریال به مبلغ ۴۱۰۰ میلیارد ریال منقسم به ۴۱۰۰ میلیون سهم با نام، به ارزش اسمی ۱۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به میزان مالکیت سهامداران از طریق صدور سهام جدید تصویب شد.

همچنین ماده ۱۹ اساسنامه طبق ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار با رای سهامداران اصلاح شد.

لازم به توضیح است که با توجه به مقررات حاکم بر بازار سرمایه، قطعیت افزایش سرمایه منوط به تأیید نهایی سازمان بورس و اوراق بهادار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا