پیام تبریک مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر در پی انتصاب مدیرعامل بانک ملی ایران
به گزارش روابط عمومی توسعه صنایع بهشهر، دکتر ارسلان کاظمپور، با صدور پیامی انتصاب مدیرعامل بانک ملی ایران را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
“جناب آقای دکتر سیفی
انتصاب شایسته جنابعالی به سمت مدیرعاملی بانک ملی ایران، که حاصل سال ها تجربه، دانش و خدمات موثر در عرصه اقتصادی و مالی کشور است، موجب خرسندی و امیدواری گردید.
بانک ملی ایران به عنوان یکی از مهمترین ارکان نظام پولی و مالی کشور، نقشی تعیین کننده در پیشبرد اهداف کلان اقتصادی، تقویت سرمایه ملی، و حمایت از تولید و توسعه دارد و بی تردید مدیریت مدبرانه و نگاه راهبردی جنابعالی می تواند منشأ تحولات ارزشمند و ماندگار در این مجموعه بزرگ و اثرگذار باشد.
اینجانب ضمن تبریک صمیمانه این انتصاب، از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون، عزت و سربلندی جنابعالی را در خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف عالی اقتصادی کشور مسئلت دارم.”




