دکتر کاظم پور در جلسه هم افزایی بین شرکت های شوینده و به پخش مطرح کرد؛ لزوم تقویت تعامل بین شرکتهای شوینده و بهپخش/ بهپخش موتور محرک فروش است
دکتر ارسلان کاظم پور مدیرعامل شرکت وبشهر در نشست همافزایی شرکتهای شوینده گروه وبشهر با شرکت بهپخش با تاکید بر اهمیت نقش بهپخش بهعنوان موتور محرک فروش، خواستار ایجاد همافزایی بیشتر میان شرکتهای تولیدی و بهپخش شد و بر لزوم تدوین برنامههای مشترک برای افزایش سهم بازار تاکید کرد.
به گزارش بیدنا، نشست همافزایی شرکتهای شوینده گروه وبشهر با شرکت بهپخش با حضور دکتر ارسلان کاظمپور مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، دکتر اصغری عضو هیئتمدیره و معاون امور شرکت ها و مجامع وبشهر، مظفری سرپرست معاونت مالی، اقتصادی و منابع انسانی و مدیران عامل شرکتهای مدیریت صنعت شوینده، بهپخش، پاکسان، گلتاش و ساینا برگزار شد.
در این جلسه دکتر کاظمپور با بیان اینکه شرکت بهپخش موتور محرک فروش مجموعههای تولیدی است، گفت: شرکت بهپخش در رقابت مستقیم با سایر رقبا قرار دارد و نباید تمامی مسئولیتهای فروش برعهده این شرکت باشد. همچنین باید تدابیری اندیشه شود تا شرکتهای تولیدی نیز در سود و زیان بهپخش سهیم شوند.
مدیرعامل وبشهر تصریح کرد: برای فروش محصولات باید سازوکاری در حوزه تخفیفات، جوایز و… تعیین شود و به پخش در راستای افزایش سهم بازار تلاش بیشتری انجام دهد.
وی با ارائه راهکارهایی برای تقویت همکاریها افزود: شرایط فروش باید بر اساس وضعیت بازار و نیازهای مصرفکنندگان بررسی و تدوین شود. تولید کالاها نیز باید متناسب با نیاز بازار و درخواستهای بهپخش باشد تا تناسب لازم میان تولید و فروش برقرار شود.
دکتر کاظمپور همچنین بر لزوم هماهنگی بودجه شرکتهای تولیدی با تایید شرکت بهپخش تاکید کرد و گفت: این اقدام میتواند به ایجاد تعامل بهتر و کاهش چالشها کمک کند. وی پیشنهاد داد که جلسات همافزایی میان شرکتهای شوینده و بهپخش بهصورت ماهانه برگزار شود تا ارتباط و هماهنگی بیشتری میان این بخشها برقرار شود.
در ادامه این نشست، دکتر اصغری، عضو هیئتمدیره وبشهر، نیز نکاتی در راستای تقویت همافزایی مطرح کرد و مدیران عامل شرکتهای مدیریت صنعت شوینده، پاکسان، گلتاش و ساینا بر ضرورت ایجاد تعامل سازنده و تدوین برنامههای عملیاتی برای افزایش سهم بازار تاکید کردند.