مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در جلسه شورای مدیران مطرح کرد: وبشهر آماده برگزاری مجمع عمومی/ به دنبال نظام برنامه ریزی نتیجه گرا هستیم

جلسه شورای مدیران شرکت توسعه صنایع بشهر با حضور مدیر عامل و اعضاء شورا برگزار و چگونگی ایجاد سیستم یکپارچه اطلاعات برای پیشبرد اهداف وبشهر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش بیدنا، این جلسه با موضوع نحوه برگزاری مجمع عمومی سالیانه و ایجاد سیستم یکپارچه اطلاعات و مدیریت فرایندها در وبشهر برگزار شد.

مرادی در این جلسه با اشاره به اینکه مجمع عمومی سالانه وبشهر در موعد مقرر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: آمادگی کامل برای برگزاری این مجمع وجود دارد و مدیران و سهامداران وبشهر می‌توانند منتظر گزارشی پربار از دستاوردها و برنامه‌های آتی شرکت باشند.

وی با بیان اینکه شرکت وبشهر در حال تدوین سیستم یکپارچه اطلاعات است افزود: بهبود فرایندهای موجود، شناسایی و تعریف فرایند هایی که منجر به خلق ارزش می شود از اهداف سند سیستم یکپارچه اطلاعات است.

مرادی با اشاره به اینکه به دنبال نظام برنامه ریزی نتیجه گرا هستیم تصریح کرد: می خواهیم با تدوین آیین نامه ها، فرم ها ،دستور العمل ها و روش های اجرایی و با حداقل هزینه بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مدیرعامل وبشهر با تاکید بر اینکه سیاستگذاری، هم افزایی و نظارت وظیفه اصلی هلدینگ است ادامه داد: خیلی از روش ها و استراتژی ها در ذهن است که با مکتوب و اجرایی شدن، بسیاری از عیب ها برطرف خواهد شد.

فرهادی معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر نیز با بیان اینکه نسخه اولیه سیستم یکپارچه اطلاعات آماده شده است گفت:  در حال حاضر ۳۳ فرم،۱۱ روش اجرائی، ۶ دستور العمل، ۱۱ آیین نامه، ۳ لیست، ۲ نقشه فرایندی و ۲۸ فرایند کلان وجود دارد که به دنبال بهبود فرایند ها و تعریف فرایند های جدید با توجه به شرایط هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا