جهش در تولید اتفاقی نیست؛ حمایت حداکثری شرکت توسعه صنایع بهشهر از تولید

به گزارش بیدنا، شرکت مارگارین از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده روغن در کشور که پس از یک دوره تعطیلی نه تنها به مدار تولید بازگشته، بلکه با مذاکرات مدیرعامل وبشهر با مدیران عامل بانک های اصلی کشور  بسیاری از مشکلات تامین مالی این شرکت، حل و امکان تجهیز خط تولید روغن های خاص فراهم شد.

گفتنی است محموله های مربوط به طرح بزرگ فرکشنیشن وارد شرکت مارگارین شده که پس از راه اندازی این خط تولید، شرکت مارگارین تنها تولید کننده این نوع روغن در کشور خواهد بود. تولیدات این خط در بسیاری از صنایع غذایی و آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد که با تحقق این امر علاوه بر خودکفایی و تامین نیاز داخلی از خروج ارز از کشور جلوگیری خواهد شد.

صورت مالی شرکت وصنا که در زمینه سرمایه گذاری مالی فعالیت می کند رشد ۲۰ برابری سود طی ۶ ماه را نشان می دهد. عملکرد این شرکت طی ماه های اخیر نشان از بازگشت مجدد رونق به این شرکت دارد.

شرکت صنایع بسته بندی ایران از شرکت های پیشتاز در حوزه بسته بندی بعد از  ۲۰ سال با افزایش ۱۵۰ درصدی تولید و فروش در خرداد ماه نسبت به ۵ ماه ابتدای سال ۱۴۰۱ بالاخره از زیان خارج شد و با افزایش ۶۳ درصدی فروش عملکرد قابل توجهی از خود به جای گذاشته است.

شرکت بهپاک نیز از ثمرات این حمایت ها بی نصیب نماند به طوری که بعداز بازدید میدانی مدیریت بهشهر از شرکت بهپاک برای اولین بار در کشور دستور تولید محصولات جدید غذایی با استفاده از سویا  مطرح شد و طرح های توسعه ای آن در اولویت قرار گرفت.

جهش در تولید اتفاقی نیست

هر چند عواملی مختلفی همچون افزایش تولید، مدیریت بهای تمام شده، افزایش حاشیه سود،افزایش در حجم تولید و فروش، کاهش هزینه های عمومی، اداری و فروش تاثیر بسیاری در رشد سوددهی این شرکت ها داشته اما به نظر می رسد رویکردهای اتخاذ شده از سوی تیم مدیریتی شرکت توسعه صنایع بهشهر مبتنی بر حمایت حداکثری از شرکت های زیر مجموعه و اجرای برنامه های تحولی بر اساس تقویت زنجیره ارزش نقش پررنگی در این موفقیت داشته و نشان می دهد جهش تولید اتفاقی نیست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا