رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در دیدار با مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر : حمایت از صنایع داخلی ، افزایش تولید و ترویج فرهنگ  استفاده  از محصولات  تولید داخل امروز در کشور  ضرورتی اجتناب ناپذیر است

به گزارش بیدنا، بهروز مرادی مدیرعامل و نایب رئیس شرکت توسعه صنایع بهشهر امروز  با دکترحمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.
در ابتدای این دیدار مرادی ضمن تشریح وضعیت موجود در شرکت توسعه صنایع بهشهر اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات شرکت های تابعه این هلدینگ را تشریح کرد.
مرادی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، بر ضرورت شفاف‌‍سازی و برطرف کردن موانع پیش روی واحدهای  تولیدی در کشور بمنظور تحقق این امر  تاکید کرد.
وی در این خصوص گفت:همکاری بیش از پیش نظام بانکی در تامین سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی ، تخصیص بموقع ارز جهت واردات مواد اولیه و اعطای تسهیلات مناسب از یک سو و شفاف سازی قوانین و مقررات  حاکم بر بخش تولید و قوانین حمایتی جدید بی شک فضارا برای ادامه فعالیت واحدهای تولیدی وفعالان اقتصادی کشور امن تر خواهد  نمود.
در این دیدار دکترحاجی بابایی نیز ضمن اشاره به اینکه  تولید یکی از ارکان مهم برای رشد اقتصاد کشور است بر ضرورت حمایت همه جانبه از آن  به ویژه در بحث قانون گذاری تاکید کرد.
دکتر حاجی بابایی با اشاره به انتخاب شعار سال ۱۴۰۲ و تاکید بر سه کلید واژه مهم اقتصادی تورم، تولید و سرمایه‌گذاری در بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: این نامگذاری با واقعیت و چالش های وضع موجود اقتصاد ایران انطباق کامل دارد و در صورت تحقق منجر به رشد کشور می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا