تولید ۸ محصول جدید به زودی/رشد بیش از ۲۰۰ درصدی سود عملیاتی

به گزارش بیدنا اختری مدیرعامل شرکت زرین ذرت در گفتگویی با اشاره به برنامه های شرکت زرین ذرت شاهرود گفت: آمادگی کامل برای تولید ۸ محصول جدید در شرکت زرین ذرت وجود دارد.

وی  با اشاره به اینکه محصولات جدید حاشیه سود خوبی به همراه دارد افزود: البته برای تولید این محصولات نیاز به فضای مناسب داریم که در همین راستا پیشنهاد شده است از زمین های شکر شاهرود برای تولید محصولات جدید استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت زرین ذرت افزود: برای پیاده سازی این طرح ها به حدود ۲ و نیم هکتار زمین نیاز داریم که هماهنگی های لازم با مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر انجام شده و به محض نقشه برداری زمین و خرید آن به سرعت وارد تولید محصولات جدید خواهیم شد.

اختری با تاکید بر اینکه افزایش بهره وری از رویکردهای اصلی شرکت در سال مالی جدید است ادامه داد: جلسات آموزشی تخصصی برای نیروی انسانی شرکت جهت افزایش بهره وری به طور منظم برگزار می شود. و استفاده از  تجهیزات و دستگاه های داخلی شروع شده و به سمت استفاده از تجهیزات داخلی و بی نیاز شدن از واردات تجهیزات حرکت می کنیم.

مدیرعامل شرکت زرین ذرت شاهرود افزود: با تولید محصولات جدید تعداد روزهای کاری بیشتر شده و ظرفیت تولید نیز افزایش خواهد داشت.

وی با اشاره به عملکرد ۵ ماهه شرکت در سال مالی جدید نیز گفت: سود شرکت نسبت به پیش بینی بودجه افزایش داشته و عملکرد ۵ ماهه اخیر شرکت نشان می دهد سود عملیاتی ۲۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

اختری با بیان اینکه میزان تولید شرکت زرین ذرت شاهرود در ۵ ماهه سال مالی جدید به حدود ۱۸ هزار تن رسیده است تصریح کرد: سود خالص شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳۳ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه اصلی ترین محصول شرکت زرین ذرت شاهرود تولید نشاسته است ادامه داد: چشم انداز بلند مدت شرکت این است که تنوع سبد محصولات را افزایش دهیم و نشاسته به صورت خام از کارخانه خارج نشود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا