رویکردهای جدید شرکت توسعه صنایع بهشهر در حوزه تولید و صادرات/زمینه همکاری گسترده با تولید کنندگان کشورهای منطقه فراهم شود/محصولات جدید با بسته بندی های مناسب تولید شود

به گزارش بیدنا بهروز مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در گفتگویی اختصاصی با تشریح رویکردهای شرکت در حوزه  تولید و صادرات گفت: سیاست های شرکت های شوینده در حوزه صادرات و تولید باید شفاف، مدون و بر اساس برنامه های از پیش تعیین شده باشد.

مرادی گفت: از دیگر برنامه ها باید برقراری ارتباط نزدیک با کارخانه های بزرگ و مدرن کشورهای منطقه باشد تا زمینه های همکاری در حوزه تولید مشترک، فروش مواد اولیه و صادرات محصولات فراهم شود.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با بیان اینکه استراتژی شرکت بهشهر رونق تولید است به تشریح رویکردهای جدید شرکت در حوزه تولید پرداخت و گفت: ورود جدی به حوزه تولید کنستانتره، ارائه طرح های توسعه ای جدید توسط مدیران و استفاده حداکثری از مزیت های رقابتی شرکت ها،آمادگی برای تولید محصولات با فرمولاسیون جدید از جمله این رویکردهاست.

مرادی استفاده از فرمولاسیون جدید در شرکت های تولیدی را مهم ارزیابی کرد و گفت: موافق تغییر فرمولاسیون جدید هستم زیرا سوددهی داخلی را افزایش داده و مسیر صادرات را هموار می کند.

وی در مورد سیاست های تولیدی صنایع شوینده نیز گفت: ارتقا کیفیت، حفظ بازار داخلی و افزایش درآمد صادراتی رویکرد مشترک همه صنایع شوینده است.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر سپس در مورد جزییات وظایف شرکت های شوینده گفت: پاکسان بررسی لازم روی تغییر تکنولوژی ها و استفاده از شیوه های نو را انجام دهد و شرکت ساینا و گلتاش به صورت جدی برروی صادرات متمرکز شوند.

مرادی با تاکید براینکه هم افزایی بین شرکت های گروه بیشتر شود ادامه داد: هدف های صادراتی جدید شناسایی شود.

مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر بر ضرورت تغییر بسته بندی تولیدات شوینده تاکید کرد و گفت: بسته بندی های موجود مناسب بازارهای های بین المللی نیست بنابراین مدیران عامل در این مقوله ورود کنند و با سلیقه و جسارت به فکر طراحی و بسته بندی های جدید باشند.

وی افزود: با محوریت شرکت های تولیدی کاتالوگ های به زبان روسی، عربی،فارسی انگلیسی و ترکی روی سایت وزارت امور خارجه برود.

مرادی ادامه داد: شرکت صنعت شوینده نیز تقویم نمایشگاهی مرتبط با حوزه شوینده و بهداشتی را تهیه و تدوین کند.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا