مهر تایید هیأت ممیزی بر گواهینامه های شرکت مارگارین

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت مارگارین، در راستای اطمینان از انطباق فرآیندها، محصولات و خدمات شرکت مارگارین با الزامات و استانداردهای بین المللی، شامل ISO 22000:2018 (مدیریت ایمنی غذایی)،  ISO 9001: 2018 (مدیریت کیفیت)، ISO10002:2018 (استاندارد مدیریت شکایت مشتریان) و  ISO 10004:2018(مدیریت رضایتمندی مشتریان)، در نخستین روزهای مرداد ماه ۱۴۰۱ طی دو روز کاری و به صورت تمام وقت، بازرسی های همه جانبه ای، با حضور سه ممیز ارشد از شرکت مرزبان کیفیت (IMQ)، از واحدهای کارخانه مارگارین صورت پذیرفت.

این بازرسی ها از واحدهای: برنامه ریزی  تولید و مواد، برنامه ریزی استراتژیک، تصفیه خانه، بسته بندی، انبار و لجستیک، ارتباط با مشتریان، فروش و مارکتینگ، خرید داخلی و خارجی، منابع انسانی و آموزش، نگهداری و تعمیرات، کالیبراسیون، تحقیق و توسعه، تضمین کیفیت، کنترل کیفیت، آزمایشگاه، ایمنی و بهداشت و قوطی سازی صورت گرفت.

گفتنی است، ارزیابی ممیزی منجر به تمدید گواهینامه های مدیریت ایمنی غذایی (ISO22000:2018) و مدیریت رضایتمندی مشتریان (ISO10004:2018) و صدور گواهینامه‌های جدید مدیریت کیفیت (ISO9001:2015) و مدیریت شکایت مشتریان(ISO10002:2018)  گردید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا