برگزاری مراسم جهت تجلیل از کارگران نمونه در شرکت مدیریت یاران توسعه

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت یاران توسعه، در این مراسم که باحضور مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره شرکت مدیریت یاران توسعه بهشهر برگزار شد، از کارگران نمونه سال ۱۴۰۰ تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای مراسم علیرضا خلیلی نیا مدیرعامل شرکت مدیریت یاران توسعه بهشهر ضمن تقدیر و تشکر از کارگران و خانواده های محترمشان که در یک سال گذشته همراه و همیار شرکت بودند، اظهار داشتند به گواه عملکرد موفق مجموعه شرکت یاران توسعه بهشهر کلیه کارگران نمونه و قابل تحسین هستند، موفقیتی حاصل نمیشد مگر با زحمت ها و تلاش های شبانه روزی این عزیزان، همچنین در ادامه گزارشی از اقدامات شرکت در جهت بالابردن کیفیت و کمیت خدمات رفاهی به کارکنان و خانواده های محترمشان در یک سال گذشته و برنامه اجرایی سال جدید ارائه دادند.
این مراسم مهمان ویژه ای نیز داشت، مادر شهیدان رسول، داود و علیرضا خالقی پور؛
مادر بزرگوار شهیدان خالقی پور در سخنرانی که جمع کارگران و خانواده های محترمشان داشتند، نکاتی را در خصوص اهمیت کسب روزی حلال و هم راستا قرار دادن جهاد در جبهه جنگ و شهادت، و جهاد در جبهه اقتصادی و تولید ایراد فرمودند. و در ادامه اظهار داشتند که تفاوتی بین رزمندگان زمان جنگ تحمیلی با کارگران عرصه تولید و اقتصاد قائل نیستند و همه در جهت سربلندی کشور اسلامی ایران قدم برمیدارند.
در انتهای مراسم به ۵ نفر از کارگران نمونه لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا