تندیس طلایی سه‌ستاره مدیران ارزش‌آفرین به شرکت صنعتی بهپاک رسید

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت صنعتی بهپاک، در اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین، در تحول و توسعه کسب و کارهای ایران، تندیس زرین سه ستاره‌ی این همایش به امیر حمزه توسلی مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک اهدا شد.

از محورهای ارزیابی کسب این تندیس می‌توان به توسعه کسب و کار در فضای ملی ، اهمیت مدیریت استراتژیک در کسب و کارها، نقش مهارت، خلاقیت و نوآوری در توسعه‌ی کسب و کار و اقدامات ابتکاری مدیران در حوزه‌ی بازاریابی و فروش اشاره کرد.

از جمله اقدامات توسلی در شرکت صنعتی بهپاک؛ می‌توان به جوان‌گرایی و شناسایی نیروهای متخصص و توانمند در برنامه های توسعه ای و در نتیجه‌ی آن صرفه‌جویی ارزی در راه‌اندازی خطوط جدید تولید (دستگاه پروتئین ساز وینگر ۶ و ۷)، کسب بالاترین سود و رشد بی‌سابقه تاریخ بهپاک، کاهش بیش از ۵۰ درصدی هزینه‌ها و کاهش حجم مطالبات مالی شرکت، بهبود فرایند تولید، توجه به معیشت و مباحث فرهنگی نیروی انسانی و احقاق حقوق کارگران و …  اشاره کرد.

لازم به توضیح است، این اجلاس با همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مجمع مدیران ایران، سازمان بین المللی برند و با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت و سازمان برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا