پیام مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری‌ گروه توسعه ملی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

“روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی سازمانی به بیرون از یکسو و منتقل کننده انتظارات و نظرات مردم و افکار عمومی به مدیران از سوی دیگر است”. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
۲۷ اردیبهشت روز جهانی و ملی “ارتباطات و روابط‌عمومی” را که خود مبین اهمیت و نقش بسزای این ساحت ارزشمند می باشد، به همه فعالان و کارگزاران امر “ارتباطات و روابط عمومی” تبریک و شادباش عرض می نمایم.

سالروز هر رویدادی؛ هم روزی برای تکریم و تعظیم و یادآوری تلاش های متولیان امر در گذشته و هم عزیزانی است که امروز در تلاشند که این رویداد به نیکی ماندگار باشد و البته مهمتر از همه این روزها؛ فرصتی است تا مروری بر تبیین و تشریح جایگاه و نقش استراتژیک این مهم داشته باشیم.

عصر حاضر متأثر از تغییر و تحولات عمده ای من جمله تاثر جوامع مختلف بر فرهنگ، باورها و زندگی اجتماعی همدیگر است. انسان ها امروزه برای ادامه حیات خود نیازهای تازه ای پیدا کرده اند و چاره ای جز سازگاری با شرایط موجود را ندارند.

امروزه انسان ها نمی توانند در برابر رخدادها و اتفاقات جهانی بی تفاوت باشند، چرا که می دانند هر رویدادی حتی در دورترین نقطه جهانی می تواند تأثیری هرچند ناچیز مستقیم یا غیرمستقیم بر زندگی شان داشته باشد. و به این ترتیب انسان امروزی برای ادامه زندگی و کسب موفقیت نیازمند ارتباط و کسب اطلاعات از جهان پیرامونی خود است. در این میان فعالان عرصه “روابط عمومی” مطابق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نقش انکار ناپذیر در انتقال صحیح، دقیق و صادقانه اندیشه ها، رویکردها و تحولاتی سازمان مطبوع خود به افکار عمومی دارند و بی تردید شفافیت در همه ارکان یک ساختار اقتصادی می تواند تأثیرات مثبت و اثربخشی در روند روبه رشد آنها داشته باشد.

ما نیز براین باوریم که “روابط عمومی” به عنوان مشاوری امین و البته تحلیل گر در کنار مدیریت به مثابه پل ارتباطی مستحکم میان هر ساختار سازمانی با افکار عمومی است. کما اینکه رجاء واثق است که خدمات و رکوردهای تولید و سود و نیز توسعه ای که “گروه توسعه ملی” به عنوان ابربنگاه اقتصادی پیشرو در اقتصاد ملی در سال “جهش تولید” به لطف پروردگار متعال و همت والا و خدمت صادقانه دستان پرتلاش همکاران ما در “گروه بزرگ توسعه ملی” به دست آورد بدون وجود “روابط عمومی فعال، خلاق، هوشمند و پویا” نه تنها در سطح جامعه انعکاس نمی یافت و موجب شور و شوق مردم عزیز و سرافراز کشورمان نمی شد که حتی شاید در برگ برگ تاریخ این سالهای گروه معظم به عنوان سندی پرافتخار ثبت و ضبط هم نمی شد و به حول و قوه الهی این روند در سال جاری نیز که مزین به نام “تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی”است، تداوم خواهد داشت.

در خاتمه؛ مجدداً این روز را به همه فعالان عرصه “روابط عمومی”، و به ویژه همکاران خود در خانواده بزرگ “گروه توسعه ملی” تبریک گفته و قدردان و سپاسگذار زحمات و تلاش های بیکران تان هستیم.

سلامتی، شادابی و عزت تان را آرزومندم-در پناه حضرت حق

امیر تقی خان تجریشی – مدیرعامل گروه توسعه ملی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا