مدیران روابط عمومی های گروه توسعه ملی گرد هم آمدند

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه ­گذاری­ گروه­ توسعه ­ملی، به مناسبت روز جهانی روابط عمومی، مدیران روابط عمومی هولدینگ ­ها و شرکت ­های گروه توسعه ملی در دیدار دوستانه ­ای با مدیرعامل و جانشین مدیرعامل «وبانک» در محل این شرکت گرد هم آمدند.

در این دیدار که با رعایت پروتکل ­های بهداشتی و فاصله ­گذاری اجتماعی انجام شد، در ابتدا امیرتقی خان تجریشی، مدیرعامل شرکت سرمایه­ گذاری گروه توسعه ملی به بیان اهمیت جایگاه و کارکرد روابط عمومی پرداخت و ضمن تقدیر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی در خانواده گروه توسعه ملی، اظهار کرد: نقش بی بدیل روابط عمومی ­ها در جایگاه رفیع اطلاع ­رسانی غیر قابل انکار است و می­توان گفت یکی از اساسی ­ترین و البته سخت­ ترین ردیف مشاغل را دارند. این موضوع در شرکت­ های زیرمجموعه ما که بورسی هستند و سهام آنها در بازار سرمایه منتشر شده ­است، سخت ­تر می­شود، زیرا به صورت معمول حساسیت بر اخبار شرکت­ هایی که سهام آنها در دست سهامداران خرد است، بیشتر می­شود. به همین دلیل شفافیت در اطلاع رسانی اهمیت بالایی در هولدینگ چند رشته­ ای گروه توسعه ملی دارد.

در ادامه سیامک ظاهری، جانشین مدیرعامل و معاون مالی و اداری شرکت سرمایه­ گذاری گروه توسعه ملی به بیان نقش پررنگ روابط عمومی در تحکیم ساختارهای خانواده گروه توسعه ملی پرداخت و گفت: در بسیاری از مقاطع کاری در هولدینگ ­ها، روابط عمومی به عنوان نهایی کننده عملیاتی به شمار می­رود که انجام آن برای تداوم کارها ضروری است. همچنین نقشی که روابط عمومی ­های هولدینگ در راستای شفاف ­سازی عملکرد نزد افکار عمومی و به‌سازی ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی دارد، قابل تقدیر است که همکاران ما در روابط عمومی های هولدینگ اصلی و شرکت های وابسته به خوبی این ماموریت را انجام می­دهند.

سپس مجید حیدری، مدیرروابط عمومی گروه توسعه ملی به بیان صحبت هایی در خصوص نوع فعالیت و اهمیت دقت و شفافیت در روابط عمومی ­ها با تاکید بر برنامه محوری پرداخت و به موضوع ایجاد رسانه تصویری در گروه توسعه ملی با تکیه بر ساخت برنامه های آموزشی، تاریخ شفاهی، تحلیلی و خبری مربوط به این شرکت با هدف افزایش نقش شفاف سازی عملکرد گروه از طریق روابط عمومی ها و کمک به توسعه کارایی در بازار سرمایه اشاره کرد.

حیدری همچنین ادامه داد: روابط عمومی­ های گروه توسعه ملی به هم افزایی سازمانی در خانواده گروه توسعه ملی برای افزایش بهره وری گروه نیاز دارند. به همین منظور به مناسبت هفته روابط عمومی، نشست های هم اندیشی روابط عمومی گروه به صورت متناوب برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.

در این جلسه مدیران روابط عمومی هولدینگ توسعه صنایع بهشهر، شرکت پتروشیمی شازند، شرکت سرمایه­ گذاری توسعه صنایع سیمان، هولدینگ توسعه نگاه پویا، شرکت سرمایه­ گذاری توسعه ملی، شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس و شرکت سرمایه­ گذاری مدیریت سرمایه مدار به گفت و شنودهایی در خصوص جایگاه روابط عمومی و فرآیندهایی که می تواند به بهسازی نقش روابط عمومی در هولدینگ های چند رشته منجر شود، پرداختند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا