انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر/ سید هادی موسوی سکاندار جدید شد

به گزارش روابط عمومی توسعه صنایع بهشهر، مراسم معارفه عضو جدید هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر با حضور اعضای هیئت مدیره این شرکت و جمعی از مدیران و معاونین گروه توسعه ملی در روز شنبه مورخ ۲ خرداد ماه ۱۴۰۵ در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.
در این مراسم، دکتر سید هادی موسوی رسماً به عنوان عضو غیرموظف هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر معرفی و جایگزین دکتر علی اصغری شد.
در بخشی از این نشست، اعضای حاضر از زحمات و تلاشهای ارزنده دکتر علی اصغری در طول دوران تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر به عمل آورده و برای ایشان در ادامه مسیر حرفهای آرزوی موفقیت کردند. همچنین با ابلاغ حکم دکتر سید هادی موسوی، بر بهرهگیری از تجربیات و توانمندیهای ایشان در راستای تحقق اهداف استراتژیک شرکت توسعه صنایع بهشهر و ارتقای جایگاه این هلدینگ بزرگ در صنعت کشور تأکید شد.
حاضران در این جلسه، حضور مدیران جوان و متخصص در بدنه مدیریت کلان شرکت را گامی مثبت در جهت پیشبرد طرحهای توسعهای و افزایش بهرهوری مجموعه قلمداد کردند.








