حضور مدیرعامل و مدیران شرکت مارگارین در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی همزمان با آغاز سال کاری جدید

به گزارش روابط عمومی توسعه صنایع بهشهر به نقل از مارگارین، در آغاز سال جدید، دکتر محمدزاده مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت مارگارین با حضور در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی، سال کاری ۱۴۰۵ را با توکل، آرامش و دعا برای سربلندی ایران آغاز کردند.

این حضور، نشانه‌ای از پایبندی به ارزش‌های معنوی و تمرکز بر مسئولیت‌های سازمانی در مسیر پیشرفت و خدمت‌رسانی است.

ایشان در جوار این بارگاه شریف، برای کامیابی در برنامه‌های سال پیش‌رو، توفیق در انجام مأموریت‌های سازمانی و نیز برای پیروزی ایران و استقرار آرامش پایدار در کشور و منطقه دعا کردند.

این آیین، نقطه‌ای برای تجدید عهد، تقویت همدلی و تأکید بر رویکردی متعهدانه در سال جدید بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا