بازدید نوروزی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر از شرکت پاکسان

در ایام آغازین سال جدید، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر به‌همراه هیئت همراه با حضور در شرکت پاکسان، از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی توسعه صنایع بهشهر، در این بازدید نوروزی، دکتر ارسلان کاظم‌پور مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر ضمن تبریک سال نو به مدیران و کارکنان پاکسان، از تلاش‌ها و زحمات مجموعه در تحقق اهداف تولیدی و سازمانی قدردانی کرد و بر ضرورت تداوم هم‌افزایی، ارتقای بهره‌وری و تقویت مسیر توسعه تأکید داشت.

در جریان این بازدید، هیئت همراه از خطوط تولید، واحدهای عملیاتی و بخش‌های مختلف شرکت پاکسان بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت فعالیت‌ها، روند تولید، اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های آتی این شرکت قرار گرفتند. همچنین گزارشی از عملکرد مجموعه و مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌ِرو به مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر ارائه شد.

این بازدید با هدف بررسی ظرفیت‌ها، ارزیابی روند فعالیت‌ها و تقویت تعاملات مدیریتی انجام شد و بر استمرار تلاش‌های جمعی در مسیر رشد و تعالی سازمانی تأکید شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا