پیام تبریک مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر به مناسبت فرارسیدن سال نو و عید سعید فطر

فرارسیدن سال ۱۴۰۵ خورشیدی، که با شمیم معنوی ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر هم‌زمان گشته است، فرصتی مغتنم برای نو شدن جان و جهان است. امسال در حالی به استقبال نوبهار و جشن بندگی می‌رویم که میهن عزیزمان، روزهایی سرنوشت‌ساز و تاریخی را پشت سر می‌گذارد.

نوروز امسال، با یاد و نام رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (رضوان‌الله تعالی علیه) که در مسیر صیانت از عزت ایران اسلامی به مقام رفیع شهادت نائل آمدند، عجین گشته است.

سایه سنگین این فقدان جانسوز و شرایط جنگی حاکم، اگرچه تلخ و دشوار است، اما بار دیگر به ما یادآوری کرد که هویت، ایستادگی و اتحاد ما، بزرگ‌ترین سرمایه‌ای است که در برابر تلاطم روزگار داریم.

در این برهه حساس، انتخاب شایسته حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای به عنوان سومین رهبر انقلاب اسلامی از سوی مجلس خبرگان رهبری، نویدبخش تداوم اقتدار، ثبات و استمرار مسیر آرمان‌های اصیل انقلاب در دل طوفان‌هاست.

ما در هلدینگ توسعه صنایع بهشهر، ضمن بیعت مجدد با مقتدای جدید امت، با درک عمیق از مسئولیت‌های ملی و اقتصادی خود، بر این باوریم که در چنین روزگاری، «تداوم تلاش»، «تولید جهادی» و «امیدآفرینی»، موثرترین راه برای پاسداری از ارزش‌هایی است که برایشان ایستاده‌ایم.

تلاقی عید فطر با نوبهار، برای ما نمادی از پایداری ریشه‌های این سرزمین و وعده نصرت الهی است؛ که پس از هر دشواری، گشایشی است و پاداش صبوری و ایمان، شکوفایی خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر شهید و تمامی ایثارگرانی که در مسیر اعتلای وطن جان‌فشانی کردند، آغاز سال نو و فرارسیدن عید سعید فطر را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده بزرگ توسعه صنایع بهشهر تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان، پیروزی نهایی، امنیت پایدار و سربلندی برای ایران عزیزمان آرزومندم.

امید است در سال پیش‌ رو، در پرتو رهبری حکیمانه جدید و با تکیه بر توان داخلی و همدلی مضاعف، بر چالش‌ها فائق آمده و نقشی ماندگار در آبادانی و خودکفایی میهن ایفا کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا