پیام مدیرعامل هلدینگ توسعه صنایع بهشهر به مناسبت روز داروساز

به گزارش روابط عمومی هلدینگ توسعه صنایع بهشهر، دکتر ارسلان کاظم پور، با صدور پیامی پنجم شهریور، روز داروساز و سالروز بزرگداشت حکیم زکریای رازی را به فعالان حوزه داروسازی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«پنجم شهریور، روز داروساز، یادآور جایگاه والای تلاشگران بی‌ادعایی است که با تخصص، دقت و مسئولیت‌پذیری در تأمین سلامت جامعه نقش‌آفرین‌اند. داروسازان با دانش و تعهد، ضامن ایمنی درمان و حلقه‌ای حیاتی در زنجیره سلامت‌اند. جایگاه آنان در صنایع دارویی، به‌ویژه در شرایط حساس کشور، همواره تعیین‌کننده و پراهمیت بوده است.

اینجانب این روز را به داروسازان عزیز کشور، به‌ویژه همکاران فرهیخته و تلاشگر شرکت‌های دارویی وابسته به هلدینگ توسعه صنایع بهشهر، تبریک عرض نموده و سلامتی، عزت و موفقیت روزافزونشان را آرزومندم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا