افتتاح خط بستهبندی شکر با حضور مدیرعامل شرکت مارگارین

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی مارگارین، در راستای توسعه و بهره برداری هر چه بیشتر از زیرساختهای تولید و ارتقای بهرهوری در زنجیره تأمین، خط بستهبندی شکر با حضور مدیرعامل محترم، دکتر محمدزاده، جمعی از معاونین و مدیران در محل کارخانه شرکت مارگارین به بهرهبرداری رسید.
در مراسم افتتاحیه، دکتر محمدزاده ضمن ابراز خرسندی از تحقق این دستاورد، تأکید کرد: با راهاندازی این خط، نه تنها توان عملیاتی شرکت در سایر بخش های تولید نیز به شکل قابل توجهی افزایش مییابد، بلکه امکان تنوعبخشی به سبد محصولات و حرکت در جهت تحقق چشم اندازهای آتی از جمله طرح هلدینگ صنایع غذایی نیز فراهم میگردد.
محمدزاده در خصوص توجیه اقتصادی این پروژه بیان کرد؛ این سرمایهگذاری با هدف افزایش بهرهوری، کاهش هزینههای جذب نشده و ایجاد ارزش افزوده در کل زنجیره تامین انجام شده است که نتایج موثر آن در مدت زمان کوتاه قابل دستیابی است.





