پیام مدیرعامل هلدینگ توسعه صنایع بهشهر به مناسبت آغاز هفته دولت

به گزارش روابط عمومی هلدینگ توسعه صنایع بهشهر، دکتر ارسلان کاظم پور، با صدور پیامی فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«هفته دولت یادآور تلاش، اخلاص و مردمداری دولتمردانی است که خدمت را نه وظیفه اداری، که رسالتی الهی می‌دانستند. شهیدان رجایی و باهنر، با سیره‌ای سرشار از ساده‌زیستی، پاک‌دستی و دلسوزی، الگویی ماندگار برای همه مدیران نظام اسلامی‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این ایام، فرارسیدن هفته دولت را به کلیه مدیران، مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک گفته و امیدوارم با الهام از منش و سلوک این شهیدان والامقام، در مسیر تعالی کشور، عدالت‌محوری، کارآمدی و خدمت‌رسانی صادقانه به مردم گام برداریم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا