پیام مدیرعامل هلدینگ توسعه صنایع بهشهر به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش روابط عمومی هلدینگ توسعه صنایع بهشهر، دکتر ارسلان کاظم پور، با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به فعالان عرصه رسانه، قلم و آگاهی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
«روز خبرنگار، فرصتی مغتنم برای پاسداشت مجاهدت دلیران عرصه آگاهیبخشی و روشنگری است؛ کسانی که با صداقت، مسئولیتپذیری و تعهد حرفهای، پل ارتباطی مردم و حقیقتاند. خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و روایتگران صادق اتفاقات روزگارند که بیوقفه در مسیر شفافسازی، اطلاعرسانی و دفاع از منافع ملی گام برمیدارند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای والامقام عرصه خبر و رسانه، اینجانب ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به تمامی فعالان رسانهای کشور، بهویژه خبرنگاران شریف و پرتلاش حوزه صنعت و اقتصاد، صمیمانه تبریک عرض میکنم. امیدوارم در پرتو الطاف الهی و با تکیه بر وجدان حرفهای، بیش از پیش در مسیر اعتلای ایران اسلامی و توسعه آگاهی عمومی موفق و مؤید باشید.»



