رشد ۳۰ درصدی پرتفوی بیمه نوین در سال ۹۸
به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه نوین، محمدرضا تمجیدی؛ معاون امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی این شرکت از رشد ۳۰ درصدی پرتفوی سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ خبر داد و افزود: نتیجه برنامههای عملیاتی و استراتژیهای صورت گرفته برای سال ۱۳۹۸ در شرکت بیمه نوین تحقق بودجه، کنترل و مدیریت ریسک، ایجاد تناسب در ترکیب سبد پرتفویی و توجه بیش از پیش به رعایت حقوق مشتریان و پرداخت سریع و به موقع خسارت بوده است.
وی در همین خصوص تشریح کرد: در سال ۹۸ شرکت بیمه نوین موفق شد تحقق بیش از ۹ هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال پرتفوی را در کارنامه عملکرد خود ثبت کند. همچنین نسبت خسارت در سال گذشته ۶۱ درصد بوده است. این رقم در مقایسه با میانگین معمول در صنعت بیمه، رقم قابل قبولی به شمار آمده و برآیندی از مدیریت صحیح ریسک در بیمه نوین است.
تمجیدی در ادامه افزود: ارائه سطح مطلوبی از خدمات در کنار ایجاد زیرساختهای فناوری اطلاعات جهت بکارگیری روشهای نوین بازاریابی در بیمه، بازنگری در فرآیندهای صدور و خسارت و نهایتا جلب رضایت مشتریان در همه سطوح از جمله اهداف بیمه نوین در سال گذشته بوده است. اهدافی که در سال جاری نیز پیگیری خواهند شد.
معاون امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی شرکت بیمه نوین همچنین گفت: یکی از مهم ترین دستاوردهای بیمه نوین در سال گذشته، راه اندازی سامانه فروش الکترونیکی اختصاصی این شرکت تحت عنوان ” الکترو بیمه نوین” بود. ایجاد چنین سامانه ای به خصوص در زمان شیوع ویروس کرونا، بستر تازه ای جهت فروش و ارائه خدمات برای دو گروه مشتریان و نمایندگان بیمه نوین فراهم کرد.
وی افزود: ارائه محصولات بیمه ای بروز و متناسب با نیاز جامعه یکی از اهداف اصلی بیمه نوین بوده و بر همین اساس از اواخر سال گذشته “طرح دُرین” که بیمه نامه حوادث انفرادی با پوشش بیماری کروناست، به صورت فروش الکترونیکی ارائه شده است. یکی دیگر از محصولاتی که در سال گذشته با درک نیاز بازار در این شرکت طراحی و ارائه شد، “فایرپلاس” به عنوان محصولی جامع برای منازل مسکونی بود.
تمجیدی در پایان گفت: اقداماتی جهت گسترش ارائه خدمات و محصولات بیمهای به شیوه غیر حضوری و آنلاین برای سال جاری در حال انجام بوده و از آنجا که نمایندگان شرکت بیمه نوین یکی از اساسیترین ارکان رشد و توسعه شرکت محسوب میشوند ایجاد بستر مناسب فروش برای نمایندگان در حوزههای ارتباطات و بازاریابی نوین نیز در کنار توسعه و بازنگری زیرساخت های فناوری اطلاعات ایجاد شده است.