برگزاری نشست هم اندیشی روابط عمومی گروه توسعه ملی و شرکت های تابعه
به گزارش بیدنا و به نقل از روابط عمومی وبانک، نشست هم اندیشی روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با مدیران و کارشناسان روابط عمومی شرکت های تابعه با هدف هم افزایی و تقویت همکاری مشترک و ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات اعضای حاضر روز چهارشنبه ۱۶ آبان ماه در تالار خاتم الانبیا گروه برگزار شد.
مدیرعامل وبانک: روابط عمومی به نوعی سخنگوی سازمان و مسئول برقراری ارتباط موثر با محیط بیرونی و داخلی است
در این نشست دکتر علی نبوی مدیرعامل گروه توسعه ملی ارتقا جایگاه روابط عمومی در شرکت های تابعه را با تلاش و پیگیری کارکنان این بخش مرتبط دانست و افزود: در این راستا مساعدت و حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.
وی در ادامه افزود: شناخت نقاط قوت و ضعف درون سازمانی و برون سازمانی و ارائه آن به مدیران ارشد می تواند در جهت رشد و ارتقا جایگاه خانواده بزرگ گروه توسعه ملی موثر باشد.
علی نبوی ضمن اشاره به اهمیت و نقش آموزش در ارتقا سطح دانش و تخصص منابع انسانی خواستار برگزاری مستمر، منظم و هدفمند دوره های تخصصی شد.
مدیرعامل وبانک در پایان ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این نشست و حضور اعضای روابط عمومی گروه توسعه ملی خواستار تداوم و استمرار برگزاری اینگونه نشست ها شد.
حسن عمیدی: ارتقا جایگاه روابط عمومی در شرکت های تابعه در دستور کار قرار دارد
در ابتدای این نشست مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی وبانک با اشاره به نقاط قوت و ظرفیت های بسیار بالای موجود در بخش روابط عمومی شرکت های تابعه، جایگاه فعلی روابط عمومی را مطلوب و شایسته ندانست و ابراز امیدواری کرد با حمایت های مدیرعامل محترم گروه، تلاش و پیگیری کارکنان این حوزه و پیش بینی برنامه ها و هدفگذاری های صورت گرفته نظیر تدوین آیین نامه های مربوط به روابط عمومی در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به تقویت این جایگاه مهم اقدام خواهیم کرد.
وی در ادامه به اهمیت و نقش آموزش در ارتقا مهارت و توانمندسازی کارکنان روابط عمومی بعنوان یک اقدام فوری و ضروری اشاره کرد و افزود: بر اساس نیاز سنجی آموزشی و متناسب با فعالیت شرکت های تابعه برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت برای کلیه کارکنان فعال در روابط عمومی این شرکت ها در دستور کار قرار دارد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی وبانک در ادامه به برگزاری تورهای رسانه ای به میزبانی شرکت های زیر مجموعه گروه اشاره کرد و هدف از برگزاری اینگونه برنامه ها را تقویت ارتباط با اصحاب رسانه و فراهم کردن بستری در جهت معرفی خدمات و محصولات شرکت میزبان ارزیابی کرد.
وی در پایان خواستار تعامل، هم افزایی و همفکری کلیه همکاران روابط عمومی در راستای ارتقا این جایگاه مهم سازمانی شد.
در ادامه این نشست سید غلامرضا کاظمی دینان از اساتید و پیشکسوتان روابط عمومی کشور و رییس فعلی باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو به اهمیت نقش روابط عمومی بعنوان یک بازوی فکری موثر برای رسیدن به اهداف سازمان اشاره کرد و مباحثی را در خصوص شرح وظایف کلی روابط عمومی در یک سازمان مطرح کرد.در جمع بندی این نشست حاضران در جلسه به ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلات موجود اشاره کردند.