در بازدید از شرکت آلی شیمی قم مطرح شد؛تاکید دکتر ارسلان کاظم پور بر لزوم تغییر در رویکردهای شرکت آلی شیمی قم/بررسی راهکارهای بهبود تولید

دکتر ارسلان کاظم پور مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، در بازدید از شرکت آلی شیمی قم، ضمن بررسی روند تولید این شرکت، بر لزوم تغییر رویکردها و تولید محصولات نوآورانه و دانش‌بنیان تأکید کرد. وی اظهار داشت که تولید فعلی شرکت قابل قبول نیست و به‌سرعت باید راهکارهایی برای بهبود وضعیت اجرایی شود.

به گزارش بیدنا، دکتر کاظم پور مدیرعامل وبشهر، به‌همراه هیئتی از مدیران ارشد، از شرکت آلی شیمی قم بازدید و از نزدیک روند تولید و مشکلات موجود در این واحد صنعتی را بررسی کردند. در این بازدید، دکتر اصغری معاون امور شرکت‌ها و مجامع، نوروزی مشاور و سرپرست حوزه مدیرعامل، مظفری سرپرست معاونت مالی، اقتصادی و منابع انسانی، فرهادی معاون برنامه ریزی و توسعه، قلی پور مدیر نظارت و پیگیری شرکت توسعه صنایع بهشهر و حقی مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده، دکتر کاظم پور را همراهی کردند.

دکتر کاظم پور در جریان این بازدید و پس از مشاهده روند تولید در شرکت آلی شیمی قم، در جلسه‌ای با حضور شورای مدیران شرکت کرد. وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این شرکت و به‌رغم پتانسیل‌های تولیدی آن، اظهار داشت که سطح فعلی تولید قابل قبول نیست و باید راهکارهای مؤثری برای افزایش تولید و بهبود شرایط اجرایی شود.

وی افزود: یکی از راه‌های عبور از شرایط فعلی، تمرکز بر تولید محصولات جدید و دانش‌بنیان است که می‌تواند به توسعه شرکت کمک کند. به این منظور، شرکت آلی شیمی قم باید از طرح‌های نوآورانه و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌های کشور بهره گیرد.

در ادامه، دکتر کاظم پور تغییر رویکرد در شرکت آلی شیمی قم را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر دانست و تأکید کرد که این شرکت، تحت سرپرستی شرکت مدیریت صنعت شوینده، باید در سریع‌ترین زمان ممکن طرحی جامع برای خروج از وضعیت کنونی ارائه دهد. این طرح در جلسه هیئت مدیره مطرح و تصمیمات لازم برای اجرایی‌سازی آن اتخاذ خواهد شد.

در این جلسه همچنین دکتر اصغری، عضو موظف هیئت مدیره و معاون امور شرکت‌ها و مجامع شرکت توسعه صنایع بهشهر، به عملکرد مالی شرکت آلی شیمی قم اشاره کرد و گفت: صورت‌های مالی شرکت نشان می‌دهد که این واحد صنعتی به عنوان یک بنگاه اقتصادی، نیازمند تغییرات اساسی در رویکردهای مدیریتی و تولیدی است.

حقی مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده، و مددیان مدیرعامل شرکت آلی شیمی قم، گزارشی از عملکرد شرکت آلی شیمی قم و چالش‌های پیش روی آن ارائه کردند. آن‌ها همچنین برنامه‌هایی برای بهبود وضعیت و بهره‌وری در تولید محصولات ارائه دادند که مورد بررسی و ارزیابی مدیران ارشد قرار گرفت.

گفتنی است دکتر ارسلان کاظم پور و هیئت همراه در ابتدا با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دقایقی به زیارت و اقامه نماز پرداختند.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا