دکتر ارسلان کاظم پور در بازدید از شرکت پاکسان؛ ماموریت جدید پاکسان طراحی محصولات و ارائه خدمات جدید است

دکتر ارسلان کاظم‌پور، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، به همراه هیئتی، از شرکت پاکسان بازدید نمود و در جلسه‌ای با مدیران این شرکت بر تداوم روند موفقیت‌های پاکسان تاکید كرد.

به گزارش بیدنا، در این بازدید که با هدف بررسی آخرین وضعیت و دستاوردهای شرکت پاکسان انجام شد، دکتر کاظم‌پور مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر با همراهی دکتر علی اصغری عضو موظف هیئت مدیره و جمعی از معاونین این شرکت در جریان جزئیات تولید و فرآیندهای مختلف مجموعه پاکسان قرار گرفتند.

پس از بازدید مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر از بخش‌های مختلف، جلسه ای نیز با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران پاکسان برگزار شد که دکتر کاظم‌پور در این دیدار ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب مجموعه پاکسان، بویژه شهریار محمدی‌راد مدیرعامل این شرکت، بر تداوم موفقیت های پاکسان تاکید نمود.

مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر حفظ و ارتقای سهم بازار محصولات پاکسان را یکی از موضوعات قابل توجه در مدیریت بازار عنوان نمود و افزود: با تولید محصولات جدید و پشتیبانی مناسب می‌توان سهم مناسبی از بازار را به دست آورد و با توجه به رقابت شدید در بازار محصولات شوینده، نوآوری، خلاقیت در طراحی محصولات و ارائه خدمات جدید، می‌تواند به موفقیت پاکسان کمک کند که در این میان نقش واحد تحقیق و توسعه و بازاریابی در طراحی برندهای جدید و استفاده از ابزارهای مختلف جهت برندسازی بسیار مهم و تعیین کننده است.

دکتر کاظم پور در پایان با اشاره به ظرفیت های قابل توجه پاکسان به عنوان یکی از میراث‌های ماندگار این گروه، بر لزوم حفظ و ارتقای جایگاه این برند در صنعت شوینده کشور تاکید نمود.

در ادامه این جلسه سیدصدرالدین حسینی رئیس هیئت مدیره پاکسان نیز ضمن خیرمقدم به حاضرین و تقدیر از حضور مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در این مجموعه گفت: هیئت مدیره پاکسان که استقرار اصول حاکمیت شرکتی و حرکت در چارچوب و راهبردهای ابلاغی و تصمیمات شرکت توسعه صنایع بهشهر را در دستور کار خود قرار داده است.

شهریار محمدی‌راد، مدیرعامل پاکسان نیز در این جلسه گزارشی جامع از آخرین وضعیت شرکت ارائه داد و اقدامات انجام شده در جهت بهبود شرایط پاکسان در حوزه‌های مختلف را تشریح نمود.

وی خرید مناسب، ارتقای کنترل‌های داخلی، استفاده بهینه از ظرفیت‌های زیرساختی و سرمایه‌های انسانی را از عوامل موفقیت این مجموعه معرفی نمود.

مدیرعامل پاکسان، با ارائه برنامه‌های آینده شرکت و با اشاره به اینکه پاکسان در دو سال‌ اخیر پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است، بر ادامه این روند و دستیابی به اهداف بلندمدت شرکت در حوزه های مختلف از جمله توسعه صادرات، ورود به بازارهای جدید، افزایش سهم بازار در بازار داخلی، بهبود کیفیت محصولات، کاهش هزینه‌های تولید و ارتقای رضایت مشتریان تاکید نمود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا