بازدید مدیرعامل وبشهر از شرکت به پخش؛دستور کار جدید دکتر ارسلان کاظم پور برای شرکت به پخش؛ بدهی‌های سررسید شده به شرکت‌های شوینده هرچه سریع‌تر پرداخت شود/ بررسی رفتار رقبا و بهبود عملکرد

دکتر ارسلان کاظم‌پور مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، در جریان بازدید از شرکت به‌پخش با مدیران ارشد این مجموعه دیدار و درباره اولویت‌های کلیدی، سیاست‌های مدیریتی و الزامات سوددهی شرکت‌های زیرمجموعه صحبت کرد. وی بر لزوم بهینه‌سازی هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و توجه به نیروی انسانی تاکید کرد.

به گزارش بیدنا، دکتر ارسلان کاظم‌پور مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در بازدید خود از شرکت به‌پخش، ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه و کارکنان این شرکت، به سیاست‌های کلان کشور در اداره بنگاه‌های اقتصادی اشاره کرد گفت: بر اساس سیاست های کلان و مطالبات رئیس جمهور محترم، شرکت‌های زیانده باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند. بنابراین وظیفه ما این است؛ شرکت هایی که به ما امانت سپرده شده اند را به سوددهی برسانیم.

مدیرعامل وبشهر با اشاره به انتظارات از شرکت به‌پخش عنوان کرد: از شرکتی با این سابقه و عظمت انتظار سودسازی داریم و برای تحقق این امر باید هوشمندانه عمل کنیم. راه آن نیز کاهش هزینه‌ها و کنترل قیمت تمام‌شده است.

دکتر کاظم‌پور با بیان اینکه که مهم‌ترین معیار برای ارزیابی عملکرد هر شرکت صورت‌های مالی و ارقام درج‌شده در آن است؛ افزود: ارزیابی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه وبشهر نهادینه خواهد شد و هوشمندی و شفافیت در عملکرد اولویت تمام اقدامات است.

وی همچنین با تاکید بر لزوم دستیابی به رکورد فروش، به اهمیت افزایش حاشیه سود شرکت اشاره کرد و گفت: بدهی‌های سررسید شده به شرکت‌های شوینده باید هرچه سریع‌تر پرداخت شود و فروش محصولات گروه توسعه صنایع بهشهر در اولویت قرار گیرد.

در ادامه این جلسه، دکتر کاظم‌پور با ارائه راهکارهایی برای بهبود عملکرد و افزایش سوددهی شرکت به‌پخش، گفت: واحد تجزیه و تحلیل فروش فعال و رفتار رقبا مورد بررسی قرار گیرد.

اخذ تسهیلات بانکی مقرون به صرفه، کاهش هزینه‌های جانبی جهت افزایش بهره‌وری و سوددهی، برنامه‌ریزی دقیق برای افزایش سهم بازار و تشکیل واحد تجزیه و تحلیل فروش، کنترل هزینه‌ها و جلوگیری از اسراف از دیگر راهکارهای دکتر ارسلان کاظم پور برای بهبود عملکرد به پخش بود.

وی همچنین به اهمیت توجه ویژه به پرسنل مجموعه و رعایت انصاف و عدالت در پرداخت‌ها اشاره کرد و افزود: ترکیب نیروی صف و ستاد شرکت به‌پخش نیاز به بازنگری دارد و نیروهای ستادی تا حد ممکن باید محدود شوند.

دکتر ارسلان کاظم پور استفاده از ظرفیت خطوط راه آهن سراسری در صورت دارا بودن مزیت اقتصادی را پیشنهادی دانست که باید مورد بررسی قرار گیرد.

دکتر اصغری عضو موظف هیئت مدیره شرکت وبشهر نیز با ترسیم نقشه راه پیش روی شرکت به پخش گفت: شرکت به پخش در گزارشات مالی عملکرد خوبی داشته ولی از نظر صورت وضعیت مالی نیاز به اصلاح و بازنگری اساسی دارد.

تعیین تکلیف پرونده های حقوقی، بهبود وضعیت سرمایه در گردش شرکت، افزایش حاشیه سود محصولات، نظم، دقت و بروز بودن از جمله مطالبات دکتر اصغری برای شرکت به پخش بود.

ربیعی مدیرعامل شرکت به پخش نیز گزارشی از عملکرد مالی و اقدامات انجام شده ارائه کرد و گفت: بهبود و بهینه سازی زیر ساخت های فروش، اصلاح و مهندسی سبد کالائی، اصلاح ساختار سازمانی و تصویب چارت جدید، بهبود و بهینه سازی عملکرد پرسنل از مهمترین اقدامات انجام شده در شرکت به پخش بوده است.

وی با بیان اینکه دستیابی به رکورد تاریخی فروش به پخش تا پایان سال مالی از مهمترین اهداف است ادامه داد: آماده هوشمند سازی و بهینه سازی حمل و نقل هستیم.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا