سومین گام؛ بازدید مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر از کارخانه گلتاش/توسعه بخش بسته‌بندی و تجهیز کارخانه به نیروگاه تولید برق اولین مطالبه دکتر ارسلان کاظم پور از مدیران گلتاش

دکتر ارسلان کاظم‌پور مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، در راستای بازدید میدانی از شرکت های زیر مجموعه وبشهر در سومین گام، از کارخانه شرکت گلتاش در اصفهان بازدید و بر اهمیت توسعه بخش بسته‌بندی و تجهیز کارخانه به ژنراتور تولید برق تأکید کرد.

به گزارش بیدنا، دکتر ارسلان کاظم‌پور مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در ابتدای این بازدید با حضور در گلزار شهدای اصفهان و قرائت فاتحه بر مزار سرداران شهید نیلفروشان، زاهدی، کاظمی و خرازی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در ادامه، دکتر کاظم‌پور از خطوط تولید و بخش‌های مختلف کارخانه گلتاش بازدید کرد و از نزدیک با فرایندهای تولید محصولات آشنا شد.

وی بر لزوم توسعه محصولات جدید- برندینگ بخش بسته‌بندی شرکت گلتاش تأکید کرد و گفت: ارتقاء و نوآوری در تولید محصولات جدید و بخش بسته‌بندی می‌تواند به افزایش رقابت‌پذیری محصولات و ارتقاء جایگاه شرکت در بازار کمک شایانی کند.

همچنین تاکید نمودند: واحد بازاریابی نسبت به شناسائی ذائقه مصرف کنندگان اقدام و بر اساس نیاز بازار نسبت به تولید محصولات جدید اقدام کند.

از نکات برجسته این بازدید، تأکید مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر بر تجهیز کارخانه گلتاش به نیروگاه تولید برق بود. دکتر کاظم‌پور همچنین در جلسه ای که با حضوران مدیران ارشد این مجموعه برگزار شد با اشاره به ظرفیت‌ها و موقعیت جغرافیایی شرکت گلتاش بر لزوم تقویت نقش‌آفرینی این شرکت در توسعۀ بازار و مارکتینگ تأکید کرد و گفت: انتظار می‌رود روند فعلی به‌ویژه در بخش ارائۀ سبد محصولات متنوع و افزایش سهم صادراتی ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت پایداری تولید، گفت: یکی از مشکلاتی که می‌تواند تولید را مختل کند، قطعی برق است و بهترین راهکار برای جلوگیری از تعطیلی تولید در زمان قطعی برق، تولید برق درون کارخانه است. این اقدام نه تنها ضامن استمرار تولید، بلکه عاملی برای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری خواهد بود.

همچنین تاکید نمودند: نسبت به تجهیز واحد ادوات و تکمیل خطوط تولیدی آن اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر همچنین به رشد قابل توجه سود عملیاتی گلتاش در ماه‌های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: سود عملیاتی شرکت در دو ماه گذشته به طور قابل توجهی بیشتر از سال‌های گذشته بوده و این نشان از مدیریت صحیح و بهره‌وری بالای مجموعه گلتاش دارد.

دکتر کاظم پور در پایان ضمن ابراز رضایت از عملکرد کارکنان و مدیران گلتاش، از آنها خواست تا با ادامه تلاش‌ها و نوآوری‌ها، روند رو به رشد شرکت را حفظ کنند.

حقی مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده گزارش عملکرد شرکت گلتاش در ۱۰ماهۀ سال مالی این شرکت و بهبودهای چشمگیر در بحث تولید و صادرات و سودآوری طی دوماهۀ اخیر را با جزئیات تشریح کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا