گام بلند مروارید هامون برای تولید محصولات دانش بنیان

مروارید هامون میزبان متخصصین پارک علم و فناوری زاهدان برای تولید محصولات دانش بنیان

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت مروارید هامون، در راستای سیاست‌های ابلاغی شرکت توسعه صنایع بهشهر مبنی بر حمایت از نوآوری و توسعه محصولات دانش‌بنیان، شرکت مروارید هامون روز ۲۳ مهرماه میزبان تیم دانش‌بنیان پارک علم و فناوری زاهدان شد.

این بازدید با هدف تبادل دانش و ایده‌های نوین در تولید محصولات شوینده دانش‌بنیان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های اکوسیستم نوآوری کشور، گامی مهم در جهت تولید محصولات دانش بنیان محسوب می‌شود.

در این بازدید تیم دانش‌بنیان پارک علم و فناوری زاهدان با مدیران و متخصصان مروارید هامون به گفتگو نشست و از نزدیک با خط تولید پودر لباسشویی و مایعات ( شامپو و مایع‌ظرفشویی) و آزمایشگاه‌ شرکت آشنا شد.

گلشاهی، مدیرعامل شرکت مروارید هامون، با بیان اینکه همکاری با نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان کلید اصلی پیشرفت و توسعه پایدار در صنعت شوینده است، بر اهمیت این همکاری و آغاز فصل جدیدی از نوآوری در این صنعت تاکید کرد. ایشان همچنین به فرصت‌های جدید ایجاد شده در برخورداری شرکت از معافیت‌های مالیاتی حاصل از فروش محصولات دانش‌بنیان اشاره نمودند.

تیم دانش‌بنیان پارک علم و فناوری زاهدان نیز از فرصت همکاری با مروارید هامون ابراز خرسندی کرد و بر مفید بودن این بازدید برای تبادل دانش و تخصص برای همکاری‌های آتی تاکید نمودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا