همایش تقدیر از کارکنان فروشگاه‌های زنجیره‌ای

در همایشی که به همت شرکت‌های پاکسان، گلتاش و ساینا برگزار شد، از زحمات کارکنان شاغل در فروشگاه‌های زنجیره‌ای که به عنوان “مرچندایزر” شناخته می‌شوند، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، این همایش که با حضور مدیران ارشد شرکت‌ها و جمعی از کارشناسان برگزار شد، فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان فروشگاه های زنجیره ای و همچنین ایجاد فضایی برای هم‌اندیشی و تبادل نظر در خصوص چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو بود.

شهریار محمدی‌راد، مدیرعامل شرکت پاکسان، به همراه بهنام عزت‌نژاد، مدیرعامل شرکت ساینا و جمعی از مدیران ارشد شرکت‌ گلتاش در این همایش حضور داشتند که با ارائه گزارش عملکرد و دستاوردهای شرکت‌ها، ضمن استقبال از نقطه نظرات و پیشنهادات کارکنان شاغل در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، دستور مساعدت به منظور رفع مسائل و مشکلات مطرح شده ایشان را صادر نمودند.

مدیرعامل شرکت ساینا به نمایندگی از مدیران عامل شرکت های گروه طی سخنانی؛ کارکنان شاغل در فروشگاه‌های زنجیره‌ای را به عنوان طلایه‌داران تولید و سربازان خط مقدم فروش معرفی نمود و بر اهمیت جایگاه آن‌ها در ارتباط با مشتریان تأکید کرد.

در بخش دیگری از این همایش، کارگاه‌ آموزشی با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های کارکنان فروش توسط دکتر مروج از اساتید برجسته حوزه بازاریابی و فروش برگزار شد که در این کارگاه‌، آخرین روش‌های فروش، فنون مذاکره، مدیریت ارتباط با مشتری و سایر موضوعات مرتبط با فروش ارائه شد.

در ادامه، مدیران فروش شرکت‌های پاکسان، گلتاش، ساینا و بهپخش در پنلی تخصصی به سوالات و پیشنهادات کارکنان پاسخ دادند و به بحث و تبادل نظر با آن‌ها پرداختند. در این بخش، کارکنان به بیان مشکلات و چالش‌های خود پرداخته و پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد ارائه دادند.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و جوایز از زحمات کارکنان شاغل در فروشگاه‌های زنجیره‌ای تقدیر به عمل آمد.

برگزاری این همایش از سوی شرکت‌های پاکسان، گلتاش و ساینا بیانگر ارزش و اهمیتی است که این شرکت ها  برای کارکنان خود قائل هستند و با برگزاری چنین برنامه هایی نشان می‌دهند که به دنبال ایجاد محیطی پویا و انگیزشی برای کارکنان خود هستند و ارتقای سطح دانش و مهارت‌های آن‌ها در اولویت برنامه ها مقرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا