آغاز بازدید های میدانی دکتر ارسلان کاظم پور از شرکت های زیر مجموعه؛ مارگارین اولین مقصد/حمایت از طرح‌های توسعه‌ای و نیروی انسانی در دستور کار قرار گیرد

دکتر ارسلان کاظم‌پور مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، در اولین بازدید رسمی خود  از شرکت های زیر مجموعه وبشهر، از نزدیک در جریان روند تولید شرکت مارگارین قرار گرفت. وی همچنین در نشستی با شورای مدیران این شرکت، بر حمایت از طرح‌های توسعه‌ای تأکید کرد و گفت: برای حل مشکلات مارگارین یا راهی پیدا می کنیم یا راهی خواهیم ساخت.

به گزارش بیدنا، دکتر ارسلان کاظم‌پور به منظور آشنایی بیشتر با زیرمجموعه‌های شرکت توسعه صنایع بهشهر، از کارخانه مارگارین بازدید و با حضور در یادمان شهدای این شرکت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در این بازدید که با هدف ارزیابی عملکرد و بررسی ظرفیت‌های تولیدی این شرکت انجام شد، دکتر کاظم‌پور از بخش‌های مختلف کارخانه مارگارین، شامل خطوط تولید، بخش‌های کنترل کیفیت، و انبار محصولات بازدید به عمل آورد.

وی با اشاره به اهمیت تولید با کیفیت و نقش کلیدی این شرکت در تأمین نیاز بازار داخلی، گفت: “مارگارین به عنوان یکی از بازیگران اصلی در حوزه تولید روغن‌، نقش مهمی در سبد غذایی خانوارهای ایرانی دارد و افزایش کیفیت محصولات این مجموعه باید در صدر اولویت‌ قرار گیرد.”

مدیرعامل وبشهر با بیان اینکه بودجه مارگارین باید علمی و هوشمند باشد تصریح کرد: میزان تولید در شرکت مارگارین باید به اهداف بودجه نزدیک شود تا فعالیت ها در این شرکت توجیه اقتصادی داشته باشد.

دکتر کاظم پور بر ضرورت تجدید نظر در بودجه، میزان تولید و کاهش هزینه ها تاکید کرد و گفت: فروش محصولات باید مبتنی بر تعهدات و تخفیفات مجموعه نیز هدفمند شود.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه این مجموعه دانست و گفت: تلاش خواهم کرد تا به بهترین شکل ممکن در خدمت پرسنل مجموعه وبشهر باشم.

وی با ارائه راهکارهایی برای برون رفت مارگارین از چالش های موجود گفت: روی طرح های جدید، بازار جدید و محصول جدید تمرکز ویژه شود تا مشکلات مارگارین به اتمام برسد.البته همگی اینها نیازمند تشکیل اتاق فکر و ایجاد طوفان فکری است.

دکتر ارسلان کاظم پور خطاب به مجموعه مدیریتی مارگارین گفت: از هم افزائی درون گروهی خصوصا در حوزه تجارت و واردات روغن خام استفاده شود.

وی با اشاره به برنامه‌های بلندمدت شرکت توسعه صنایع بهشهر، حمایت خود از طرح‌های توسعه‌ای مارگارین را اعلام کرد و گفت: سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها و توسعه ظرفیت‌های تولیدی این مجموعه، نه تنها به رشد بیشتر مارگارین منجر خواهد شد، بلکه به افزایش رقابت‌پذیری در بازارهای داخلی کمک خواهد کرد.

در پایان این بازدید، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر از تلاش‌های کارکنان و کارگران مارگارین قدردانی کرد و گفت: تلاش و تعهد شما در مسیر تولید، نقطه قوت این مجموعه است و ما همواره از تلاش‌های شما در جهت بهبود و توسعه حمایت خواهیم کرد.

خضوعی مدیرعامل شرکت مارگارین نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت آخرین وضعیت تولید و فروش را تشریح کرد و گفت: با حمایت مجموعه بهشهر به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا