همزمان با ولات امام حسن عسکری (علیه‌السلام)؛ تفاهم فروش محصولات گروه شوینده و ارسال اولین محولۀ شرکت گلتاش به حرم مطهر رضوی

گروهی از مدیران ارشد حرم مطهر رضوی روز شنبه هفتم مهرماه سال جاری از شرکت گلتاش بازدید کردند و زمینه‌های مختلف همکاری با شرکت‌های شوینده بررسی شد.

به گزارش بیدنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گلتاش، روز شنبه هفتم مهرماه آقایان علوی‌تبار، شبان، قاسمی و محمدی از حرم مطهر رضوی با استقبال حمیدرضا حقی مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیرۀ هلینگ شوینده در شهرک صنعتی مبارکه حضور یافته و از امکانات شرکت گلتاش بازدید کردند و ضمن مذاکرات جهت ایجاد تعاملات فی‌مابین، به بررسی زمینه‌های مختلف همکاری مشترک پرداختند.

در جریان این بازدید، میهمانان ضمن آشنایی با شرکت‌های شویندۀ توسعۀ صنایع بهشهر و نقش ویژۀ این شرکت‌ها در حوزه بهداشت جامعه، پیشنهاد همکاری در تولید محصولات اختصاصی مورد نیاز آستان قدس رضوی مورد بررسی قرار گرفت.

حمیدرضا حقی، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیرۀ مدیریت صنعت شوینده در این بازدید ضمن ارائه گزارش از توانمندی‌های گروه شوینده (پاکسان، گلتاش و ساینا) و وجود ظرفیت‌های متنوع تولیدی، راهکارهای مناسب جهت ایجاد مراودات بیشتر را تشریح کرد.

در ادامه این رایزنی‌ها و همزمان با ولات امام حسن عسکری (علیه‌السلام)، روز شنبه ۲۱ مهر نخستین محمولۀ شوینده‌های شرکت گلتاش به سازمان حرم مطهر رضوی ارسال شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا