با حضور دکتر ارسلان کاظم پور مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر اولین جلسه شورای مدیران این شرکت برگزار شد/ دکتر کاظم پور: آماده انجام درست کارهای درست هستیم

اولین جلسه شورای مدیران شرکت توسعه صنایع بهشهر با حضور دکتر ارسلان کاظم پور، مدیرعامل جدید این شرکت، امروز سه شنبه 1403/07/17 برگزار شد. در این جلسه، دکتر کاظم پور با اشاره به اهمیت و نقش شرکت توسعه صنایع بهشهر در اقتصاد کشور، بر ضرورت بازنگری در استراتژی‌ها و تمرکز بر توسعه پایدار تأکید کرد. وی در سخنان خود، اولویت‌های مدیریتی‌اش را برای تحول و بهبود عملکرد شرکت تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه صنایع بهشهر، دکتر ارسلان کاظم پور مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در ابتدای سخنان خود به نقش کلیدی نیروی انسانی در موفقیت شرکت توسعه صنایع بهشهر اشاره کرد و خواستار مشارکت فعال تمامی بخش‌ها برای تحقق اهداف شرکت شد.

دکتر کاظم پور بر ایجاد فرهنگ سازمانی مبتنی بر نوآوری و کار تیمی تاکید کرد و گفت: بر اساس مقررات و چارچوب ها به امور نیروی انسانی شرکت رسیدگی  خواهد شد.

وی در ادامه خطاب به معاونین و مدیران شرکت توسعه صنایع بهشهر گفت: گزارشی از سود سهام، وضعیت نقدینگی، لیست اموال، آخرین وضعیت شرکت ارائه و کار شفاف و دقیق سرلوحه امور باشد.

مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با تاکید بر اینکه ثابت کنیم می خواهیم درست، پاکدست و شفاف کار کنیم تصریح کرد: مسیری را انتخاب کردیم که با همراهی و همدلی مجموعه وبشهر به سرانجام خواهیم رساند.

دکتر ارسلان کاظم پور انجام درست کارهای درست را ضرورت تمامی فعالیت ها دانست و گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، می‌توانیم جایگاه شرکت توسعه صنایع بهشهر را تقویت کنیم و مسیر پیشرفت را با سرعت بیشتری طی کنیم.

وی همچنین با تقدیر از عملکرد دکتر مرادی مدیر عامل پیشین شرکت وبشهر گفت: دکتر مرادی کارنامه درخشان و ماندگاری از خود به جای گذاشته است که امیدواریم با همکاری شما عزیزان بتوانیم ادامه دهنده راه دکتر مرادی و سایر همکارانی که در این حوزه زحمت کشیدند باشیم.

در ادامه نشست دکتر علی اصغری عضو موظف هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر با اشاره به سوابق مدیریتی و اجرایی خود گفت: کارها در شرکت توسعه صنایع بهشهر با سه ویژگی نظم، دقت و بروز بودن پیش خواهد رفت.

وی ادامه داد: آنچه که اکنون ضروری است برنامه ریزی برای برگزاری مجامع تا قبل از اتمام سال و در بحث بودجه تهیه فرم های بودجه است.

دکتر علی اصغری تاکید کرد: بررسی عملکرد شرکت ها به صورت ماهانه نیز در اولویت قرار خواهد گرفت.

در ادامه این نشست، معاونین و مدیران ارشد شرکت توسعه صنایع بهشهر نیز به ارائه گزارشی از وضعیت فعلی شرکت و برنامه‌های آتی پرداختند. آن‌ها ضمن تشریح اقدامات انجام‌شده در ماه‌های اخیر، بر اهمیت هماهنگی بیشتر بین واحدهای مختلف شرکت برای دستیابی به نتایج بهتر تأکید کردند. همچنین در این جلسه، برخی چالش‌های موجود در مسیر توسعه شرکت مورد بحث قرار گرفت و راهکارهایی برای رفع این موانع ارائه شد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا