جزییات پیاده سازی مدل داخلی تعالی و پیشرفت در شرکت توسعه صنایع بهشهر

فرهادی معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت وبشهر با اشاره به اینکه، مدل داخلی تعالی و پیشرفت با محوریت فرآیندهای نگهداری، تعمیرات و تحقیق و توسعه پیاده سازی شد،  گفت: برای این جایزه  ۹ معیار و ۴۳ الزام  طراحی و امتیازهای مرتبط با هر شرکت از زیر مجموعه شرکت توسعه صنایع بهشهر لحاظ گردید.

به گزارش بیدنا، فرهادی در خصوص ۶ معیار ارزیابی عملکرد در حوزه نگهداری و تعمیرات  گفت: موضوعاتی از جمله تحقیق و توسعه و کارکنان در اولویت قرار گرفتند .

معاون برنامه ریزی وبشهر گفت: براساس نتایج خروجی مدل ارزیابی مذکور به ترتیب شرکتهای گلتاش، مارگارین، پاکسان، ساینا و زرین ذرت در رتبه های برتر قرار گرفتند.

معاون برنامه ریزی گروه توسعه صنایع وبشهربا اشاره به بازه ۶ ماهه ارزیابی عملکرد شرکتهای زیر مجموعه  اعلام کرد، طی حدود یک ماه وضعیت  ۱۲شرکت زیر مجموعه با اولویت  دو حوزه تعمیرات و تحقیق و توسعه  به صورت حضوری مورد ارزیابی قرار گرفت.

معاون امور برنامه ریزی و توسعه شرکت وبشهر گفت: ارزیابی این فرایندها و ارائه راهکارهای بهبود با هدف احیای سهم بازار، نگهداشت و افزایش طول عمر تجهیزات، استفاده بهینه از منابع، کاهش هزینه های تعمیرات و اورهال، ایده پروری برای کسب سهم بازار بیشتر و خلق مزیت رقابتی برای زیر مجموعه ها در دستور کار هلدینگ قرارگرفته است.

فرهادی ادامه داد: این جایزه باعث ایجاد انگیزه و تقویت فرآیندهای تحقیق و توسعه و نگهداری و تعمیر شرکت‌ها می‌شود و گامی مهم در جهت افزایش بهره‌وری و کارایی در شرکت‌های تابعه خواهد بود.

به گفته فرهادی جایزه تعالی پیشرفت در سال‌های آتی نیز به برگزیدگان اهدا خواهد شد و پتانسیل گسترش در حوزه‌های مختلف از جمله هم‌افزایی، منابع انسانی، حقوقی، حسابرسی، تبلیغات، روابط عمومی و سایر حوزه ها را دارد.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا