مدیرعامل صنایع بسته بندی ایران خبر داد: ورود دستگاه تخصصی خط تولید قوطی نیم کیلویی به شرکت/خرید محموله مواد اولیه چاپ و تولید قوطی با صرفه جوی ۶۶ درصدی

مدیرعامل شرکت صنایع بسته‌بندی ایران، از ورود دستگاه های تخصصی برای خط تولید قوطی نیم کیلویی خبر داد و گفت: ۱۶۰ بشکه پودر درز جوش وارداتی با صرفه‌جویی ۶۶ درصدی ریالی نسبت به قیمت بازار آزاد، خریداری شده است.

به گزارش بیدنا، شرکت صنایع بسته‌بندی ایران اعلام کرد دستگاه تخصصی بیدر فلنجر به عنوان یکی از تجهیزات خط تولید قوطی نیم کیلویی وارد شرکت شده است.

گرجی‌زاده، مدیرعامل شرکت صنایع بسته بندی گفت: عملیات نصب و راه‌اندازی این دستگاه به زودی آغاز خواهد شد و این تجهیز جدید نقش مهمی در بهبود بهره‌وری و کیفیت تولیدات این مجموعه خواهد داشت.

صرفه‌جویی ۶۶ درصدی در واردات پودر

گرجی‌زاده همچنین از ترخیص محموله‌ای متشکل از ۱۶۰ بشکه پودر درز جوش وارداتی خبر داد.

وی بیان کرد: این پودر وارداتی صرفه‌جویی ۶۶ درصدی را به همراه داشته و نیاز شرکت به این ماده را برای ۹ ماه آینده تأمین می‌کند.

واردات ماده اولیه چاپ روی فلز

مدیرعامل شرکت صنایع بسته بندی ایران همچنین افزود: لاستیک بلنکت، که برای چاپ روی فلز ضروری است به تازگی خریداری و ترخیص شده است. این خرید مصرف یک سال شرکت را تأمین کرده و به عنوان یکی از عوامل کلیدی در تضمین کیفیت چاپ روی فلزات محسوب می‌شود.

گرجی‌زاده در پایان اظهار امیدواری کرد که با استفاده از این تجهیزات و مواد اولیه، شرکت صنایع بسته‌بندی ایران بتواند کیفیت و کمیت محصولات خود را بهبود بخشیده و جایگاه خود را در بازار داخلی و خارجی ارتقا دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا