حضور پررنگ شرکت زرین ذرت شاهرود در نمایشگاه شیرینی و شکلات؛ تقویت جایگاه در بازار با جذب مشتریان جدید

مدیرعامل شرکت زرین ذرت شاهرود با بیان اینکه این شرکت، حضور فعالی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات داشت افزود: با معرفی مطلوب دستاوردها و محصولات، استقبال خوبی از شرکت صورت گرفت و مشتریان جدیدی جذب شدند.

به گزارش بیدنا، اختری با اعلام تشکیل سه کمیته نمایشگاهی در شرکت زرین ذرت افزود: کمیته تبلیغات، پشتیبانی و بازاریابی ماه ها قبل فعالیت خود را آغاز نمودند تا شرکت زرین ذرت حضور موثری در نمایشگاه داشته باشد.

وی افزایش حجم مراجعات به غرفه این شرکت را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به جانمایی خوبی که برای غرفه این شرکت درنظر گرفته شده بود و معرفی مطلوب دستاوردها و محصولات، استقبال خوبی صورت گرفت و مشتریان جدیدی نیز جذب شدند که در مراحل عقد تفاهم نامه است.

وی کیفیت بالا و شناخته شده ی محصولات شرکت را یکی از عوامل جذب مشتریان جدید دانست و تاکید کرد: اگر حساسیت های لازم در جهت کیفیت بالای محصول تولیدی وجود نمی داشت اکنون این استقبال از محصول شرکت در بازار وجود نداشت.

اختری تبلیغات موثر و شناسایی بازارهای جدید داخلی و خارجی را نیز از اهداف بلند مدت این شرکت عنوان نمود و بر لزوم حرکت شرکت در جهت این مهم تاکید کرد.

مدیرعامل زرین ذرت تبادل نظر و بازدید های مشترک از دستاوردهای شرکت های تولیدی دیگر و تبادل تجربه را از دیگر دستاوردهای شرکت در این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: در ماههای آتی در نمایشگاه مشابهی که در مشهد مقدس برپا میشود حضور فعالی خواهیم داشت.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ۲۷ لغایت ۳۱ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران با حضور تولیدکنندگان برتر این صنعت برگزار گردید.

معاونت امور مالی شرکت توسعه صنایع بهشهر نیز به نمایندگی از مدیر عامل این شرکت ضمن بازدید از غرفه ی شرکت زرین ذرت شاهرود، از نزدیک در جریان دستاوردها و اقدامات نمایشگاهی قرار گرفت و بر ضرورت استمرار حضور در نمایشگاههای مشابه تاکید نمود.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا