مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر: تولید و تجارت استراتژی بهشهر است

در نشست صمیمانه بهروز مرادی با مسولان این شرکت و مدیران عامل شرکت های تابعه از سه نفر از مدیران با لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

به گزارش بیدنا مرادی در ابتدای این دیدار ضمن تبریک ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع)، توجه ویژه به انسانیت، اخلاق و ایمان را اساس کار دانست.

مرادی در ادامه با قدردانی از زحمات مدیران عامل شرکت های تابعه گفت: استراتژی آرامش که در فضای کلی شرکتها حاکم است و کار دغدغه اصلی همه شما عزیزان است، باید ادامه داشته باشد تا تعادل و توازن بر هم نخورد.

مدیرعامل وبشهر گفت: در آینده نزدیک بودجه سال آینده نهایی و ابلاغ خواهد شد. در سه ماه باقی مانده سال مالی هم باید پرتوان و با تمام ظرفیت کارها را به پیش ببریم تا به اهداف تعیین شده دست یابیم.

مرادی مدیریت یکپارچه را یک ضرورت دانست و افزود: تراز مدیریت جامع را باید ارتقاء دهیم. اصلاح فرآیندها، بازاریابی حرفه ای، نگهداری و تعمیرات، تحقیق و توسعه از مواردی است که با جدیت باید دنبال شود و تراز آن افزایش یابد.

مرادی افزود: شرکت ها باید پیوست مالی داشته باشند و مدیریت هزینه ها را در اولویت قرار دهند تا هزینه های غیر ضروری کاهش یابد.

مدیر عامل وبشهر گفت: تولید توامان با تجارت استراتژی بهشهر است. مقوله واردات از برنامه های مهم ما است که با اجرای آن حاشیه سود شرکت ها افزایش می یابد.

بر پایه این گزارش در  این نشست مدیران عامل به بیان دیدگاه های خود پرداختتند و در انتها نیز از حمیدرضا حقی مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده و سرپرست شرکت گلتاش، بهنام عزت نژاد مدیرعامل شرکت ساینا و حسین راثی معاون تولید و مدیرکارخانه ساینا با اهداءلوح تقدیر به عمل آمد.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا