در جلسه شورای مدیران وبشهر مطرح شد:

تجلیل از کمیته انتصابات؛ صورت‌های مالی گواه انتخاب‌های شایسته/تاکید مدیرعامل وبشهر بر بهره‌برداری سریعتر پروژه هوش تجاری

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، در جلسه شورای مدیران ضمن تقدیر از عملکرد کمیته انتصابات در انتخاب مدیران عامل شایسته برای شرکت های زیر مجموعه  بر بهره‌برداری هرچه سریع‌تر پروژه هوش تجاری تاکید کرد.

به گزارش بیدنا، در جلسه شورای مدیران شرکت توسعه صنایع بهشهر، که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران ارشد برگزار شد، بر اهمیت بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از پروژه هوش تجاری (BI) و استفاده از ظرفیت‌های داخلی در انتخاب مدیران تاکید شد.

مرادی مدیرعامل این شرکت، در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد کمیته انتصابات در انتخاب مدیران عامل شایسته برای شرکت‌های زیرمجموعه، صورت‌های مالی را مهم‌ترین معیار برای سنجش این انتخاب‌ها دانست و گفت: صورت‌های مالی شرکت‌های زیرمجموعه نشان‌دهنده موفقیت این انتخاب‌ها است.البته انتخاب های مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه توسط کمیته انتصابات به تایید گروه توسعه ملی و همینطور بانک ملی ایران رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۵ درصد مدیران عامل صد شرکت برتر دنیا سابقه مدیریت در همان شرکت‌ها را دارند، بر اولویت استفاده از ظرفیت‌های داخلی در بهشهر تاکید کرد.

در بخش دیگری از این جلسه، گزارشی از طرح هوش تجاری شرکت توسعه صنایع بهشهر ارایه شد.

مرادی بر اهمیت تکمیل سریع این پروژه و آماده‌سازی یک سیستم بک‌آپ مجهز تاکید کرد.

وی همچنین بر لزوم ساده‌سازی و طراحی BI متناسب با نیازهای شرکت‌ها و ارائه آن به ساده‌ترین و روانترین شکل ممکن برای استفاده مدیران تاکید کرد.

 

اهمیت انتخاب مدیران شایسته و استفاده از ظرفیت‌های داخلی

انتخاب مدیران شایسته و استفاده از ظرفیت‌های داخلی، از دیگر محورهای مهم این جلسه بود. مرادی با اشاره به موفقیت‌های شرکت‌های زیرمجموعه در سال گذشته، این موفقیت‌ها را نتیجه انتخاب‌های درست و استفاده از توانمندی‌های داخلی دانست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا