عملکرد شرکت های تابعه وبشهر؛ جهش چشمگیر تولید در شرکت صنایع بسته‌بندی ایران/ بازسازی و توسعه خطوط تولید

شرکت صنایع بسته‌بندی ایران با تدوین برنامه‌ای استراتژیک، گام‌های مهمی در جهت افزایش تولید، توسعه بازار و بازسازی خطوط برداشته است. این شرکت با اقدامات گسترده، مسیر رشد و بهبود را هموار می‌سازد.

به گزارش بیدنا، شرکت صنایع بسته‌بندی ایران در راستای ارتقای عملکرد خود، اقدام به تدوین برنامه‌ای استراتژیک با محوریت خرید مواد اولیه و بازسازی خطوط تولید کرده است. این برنامه شامل شیوه های خرید مواد اولیه از منابع داخلی و خارجی تدوین شده است. افزایش جهشی تولید و توسعه بازار فروش، بازسازی و احیای خطوط تولید از کار افتاده همچنین برنامه خرید و راه‌اندازی خطوط تولید بسته‌بندی فلزی مانند ایزی اوپن و کششی و بسته‌بندی غیر فلزی مانند کارتن، تترا پک و پریفرم پت از دیگر محورهای اصلی این برنامه استراتژیک است.

رفع مسدودی حساب‌های بانکی از طریق پرداخت و نیز تقسیط بدهی‌ها و توافق با بانک‌های اقتصاد نوین، پارسیان، ملت و تجارت به منظور افزایش تامین مالی شرکت از اقدامات تاثیر گذار این شرکت در سال گذشته بوده است.

این شرکت موفق به اخذ مجوز افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی شده و اصلاح ساختاری اماکن استیجاری و تشکیل کمیته ساماندهی املاک را به سرانجام رسانده است.

هم‌افزایی با شرکت‌های گروه نظیر مارگارین و پاکسان، رفع مشکلات پرسنلی و تعامل با کارگران تولید، اخذ دستور موقت پرونده آرنوش گلی پور، و وصول مطالبات به ارزش ۳۴ میلیارد ریال از دیگر اقدامات این شرکت است.

شرکت صنایع بسته بندی ایران در سال ۱۴۰۳ به دنبال افزایش سرمایه و همچنین، اخذ مصوبه LC به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان از دو بانک تجارت و شهر و تعمیرات اساسی خطوط لاک زنی و قوطی یک کیلویی از برنامه ها مهم این شرکت در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

اقدام به خرید ۶۸۰ تن ورق و پودر درزجوش مورد نیاز ۶ ماهه شرکت و تقسیط بدهی های شهرداری از دیگر اقدامات این شرکت در سال ۱۴۰۳ است.

با اجرای این برنامه‌ها، صنایع بسته‌بندی ایران به دنبال تقویت موقعیت خود در بازار و افزایش ظرفیت تولید است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا