آغاز ارزیابی شرکت‌های تابعه وبشهر با محوریت تحقیق توسعه و نگهداری و تعمیرات/ بازدید تیم ارزیابی “تعالی سازمانی” شرکت توسعه صنایع بهشهر از شرکت گلتاش

تیم ارزیابی تعالی سازمانی شرکت توسعه صنایع بهشهر به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد شرکت گلتاش از این شرکت بازدید کرد.

به گزارش بیدنا، هیات پنج نفره ارزیابی شرکت توسعه صنایع بهشهر با سرپرستی فرهادی معاون امور برنامه‌ریزی و توسعه وبشهر و با عضویت آقائی فرد مدیر منابع انسانی طی دو روز متوالی در محل شرکت حضور داشته و ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف خطوط تولید, جلسات متعددی با مدیران ارشد، سرپرستان و کارکنان شرکت برگزار کردند که در طی این جلسات استراتژی‌ها، فرآیند‌ها و عملیات‌های اجرایی صورت گرفته در حوزۀ تعالی سازمانی مورد ارزیابی، بررسی، نقد و تبادل نظر قرار گرفت.

فرهادی بر اهمیت تحقیق و توسعه در رشد و پیشرفت شرکت‌ها تاکید کرد و گفت: تحقیق و توسعه به عنوان موتور محرکه رشد و نوآوری، نقشی اساسی در بهبود عملکرد شرکت‌ها ایفا می‌کند. از این رو، ارزیابی دقیق و جامع این حوزه می‌تواند به شناسایی نقاط قوت و ضعف و در نتیجه بهبود مستمر منجر شود.

وی همچنین به اهمیت نگهداری و تعمیرات در افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها اشاره کرد و افزود: با توجه به رقابت شدید در بازار و ضرورت کاهش هزینه‌ها، توجه به نگهداری و تعمیرات به منظور افزایش عمر مفید تجهیزات و کاهش خرابی‌ها بسیار مهم است.

مدیرعامل شرکت گلتاش نیز از اعضای تیم ارزیابی و نکات و موارد ارائه شده توسط آنان تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد موارد طرح شده به منظور پیشبرد بهتر اهداف شرکت و دست‍یابی به تعالی سازمانی مورد توجه و بهره‌برداری همکاران شاغل در بخش های مختلف قرار گیرد.

بازدید از بخش‌های مختلف خطوط تولید، آزمایشگاه کنترل کیفیت، آزمایشگاه تحقیق و توسعه و همچنین برگزاری کارگروه های فرآیندها، کارکنان، محصولات و کارگروه رهبری و مدیریت استراتژی از جمله برنامه های انجام شده در ارزیابی تعالی سازمانی در شرکت گلتاش بود.

گفتنی است پس از اتمام ارزیابی شرکت های تابعه، طی مراسمی جایزه تعالی پیشرفت با محوریت فرآیندهای تحقیق توسعه و نگهداری و تعمیرات(نت)به شرکت های برگزیده اهدا خواهد شد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا