افتتاح خط تولید برند هوم لایف و ژل ظرفشویی ساینا توسط مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر/تاکید مرادی بر خلق برند های جدید با کیفیت برتر

خط تولید برند جدید هوم لایف و ژل ظرفشویی شرکت شوینده ساینا با حضور بهروز مرادی، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر و جمعی از مدیران و مسئولان این شرکت، افتتاح شد.

به گزارش بیدنا، در این مراسم که با حضور شامخی و درویشی از اعضاء هیات مدیره وبشهر و جمعی از مدیران و مسئولان شرکت توسعه صنایع بهشهر و شرکت ساینا برگزار شد مرادی بر لزوم افزایش ظرفیت حمل و فروش، شرکت ساینا تاکید کرد و از تلاش‌های عزت نژاد، مدیرعامل شرکت ساینا، تقدیر نمود.

مرادی اعلام کرد: با افتتاح این خط تولید، ساینا قادر خواهد بود تولید روزانه خود را به ۱۷۰ تن و ماهیانه ۴۲۰۰ تن برساند که با توجه به افزایش ظرفیت تولید، موانع در حوزه حمل و فروش باید هر چه سریع‌تر برطرف و ظرفیت مخازن نگهداری و میکسرها افزایش یابد.

مرادی صیانت از برندهای شرکت های شوینده را بسیار ضروری دانست و گفت: ریبرندینگ و بازسازی برندهایی که دارای هویت قوی از گذشته هستند و خلق برندهای جدید با کیفیت که در شان و منزلت مردم عزیز می باشد ضروری است.

وی با تاکید بر لزوم خلق برند در شرکت های شوینده گفت: شرکت های شوینده ما باید در خلق برند پیشرو باشند. خلق برند جدید وظیفه همه ماست. با توسعه و خلق برندهای جدید سهم بازار شوینده شرکت پس گرفته خواهد شد.

وی  همچنین بر اهمیت بازاریابی محصولات تولیدی تاکید کرد و گفت:  تبلیغات محیطی، فضای مجازی و تلویزیونی و حضور پرقدرت در فروشگاه‌ها ضرورت مورد نیاز فروش محصولات است.

عزت نژاد نیز با قدردانی از حمایت مدیریت شرکت توسعه صنایع بهشهر گفت: تمام تلاش ما بر این است که همزمان با افزایش تولید و خلق برند کیفیت محصولات را نیز ارتقاء دهیم.

گفتنی است محصولات برند جدید هوم لایف با فرمولاسیون جدید دارای گرید ای پلاس و بالاترین استانداردهای کیفیت می‌باشد که در راستای نیاز سنجی مشتریان و با هدف کسب سهم بیشتر از بازار در  شرکت ساینا تولید می گردد.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا