گزارش عملکرد شرکت های تابعه وبشهر؛حل مشکل حقوقی وصنا با سیف خودرو/ورود به بازارهای جدید

شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر وصنا با افزایش سرمایه و بهبود شفافیت مالی، چشم‌انداز جدیدی برای سرمایه‌گذاران ترسیم می‌کند.

به گزارش بیدنا، شرکت سرمایه‌گذاری وصنا با انتشار گزارش عملکرد سالانه خود، از حل مشکل سنواتی در خصوص قرارداد مشارکت سیف خودرو و تملک ملک مرتب خودرو خبرداد.

افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۸,۱۵۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات مهم این شرکت در راستای تقویت بنیه مالی شرکت و گسترش فعالیت‌هاست.

از دیگر دستاوردهای قابل توجه، اخذ رای عدم تخریب از کمیسیون ماده صد شهرداری در خصوص اضافه ارتفاع ساخته شده در پروژه مروارید است که امید به تکمیل موفقیت‌آمیز این پروژه ۲۰۰ واحدی را افزایش می‌دهد.

پرداخت مطالبات سنواتی سهامداران به مبلغ ۱,۹۲۱ میلیارد ریال و تسویه بدهی ناشی از اوراق تبعی به مبلغ ۴,۳۲۰ میلیارد ریال نیز از جمله دیگر اقدامات مثبت وصنا در راستای تقویت اعتماد سهامداران و بهبود وضعیت مالی شرکت است.

ورود به عرصه سرمایه‌گذاری جمعی (Crowd Funding) و بازار طلا و مشتقه با محوریت اوراق اختیار، نشان‌دهنده برنامه‌های نوآورانه وصنا است.

این شرکت با بکارگیری فناوری و الگوریتم‌های معاملاتی برای بهبود عملکرد بازارگردان، به دنبال ارتقاء کارایی در معاملات است.

 

 

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا