عملکرد شرکت های تابعه وبشهر؛ مختومه شدن ۱۷ پرونده حقوقی مارگارین در ۱۷ ماه/ کاهش ۵۰ درصدی بدهی‌های بانکی

شرکت مارگارین با تحولی بزرگ و رشد 178 درصدی در تعداد مشتریان  صنف و صنعت، مسیر پیشرفت خود را هموار کرده است.

به گزارش بیدنا، شرکت مارگارین طی سال جاری با افزایش ۱۷۸ درصدی مشتریان صنف و صنعت و برگزاری رویدادهای متعدد با مشتریان، موفقیت‌های چشمگیری را به‌دست آورده است.

این شرکت با همکاری شرکت “به پخش” فروش هیبریدی را راه‌اندازی کرده و شعب فروش خود را در ۱۴ استان کشور تجهیز نموده است.

حضور فعال در نمایشگاه‌های تخصصی شیرینی و شکلات، صنعت رستوران، هتلینگ و کترینگ از دیگر دستاوردهای برجسته مارگارین می‌باشد.

راه‌اندازی کانال فروش محصولات صنفی و زنجیره‌ای، توسعه برند از ۲ به ۵ فروشگاه زنجیره‌ای در سطح کشور و لانچ برند “خروس” در حوزه خانوار به عنوان برند دوم، نشان‌دهنده رویکرد نوآورانه این شرکت است.

شرکت مارگارین توانسته تسویه کامل بدهی به بانک‌های اقتصاد نوین و دی در سال ۱۴۰۲ و بانک ملت در سال ۱۴۰۳ را انجام دهد. کاهش قریب به ۵۰ درصدی بدهی‌های بانکی طی ۱۷ ماه اخیر از دیگر موفقیت‌های این شرکت محسوب می‌شود.

وصول مطالبات ۲۰۰ میلیارد تومانی از سنوات قبل (۱۴۰۲) و مختومه نمودن ۱۷ پرونده حقوقی از ۲۷ پرونده حقوقی در طی ۱۷ ماه اخیر، تنها بخشی از اقدامات مؤثر شرکت مارگارین است.

این شرکت با کاهش ۳ میلیون یورویی تعهدات ارزی و راه‌اندازی واحدهای مهندسی مالی و MIS بمنظور تصمیم‌گیری علمی و اتکا بر داده مسیر توسعه شرکت را هموار کرد.

ورود به عرصه تولید مواد اولیه صنایع دارویی، پیشرفت پروژه فرکشنیشن و ورود تجهیزات پلنت پس از دو سال، دریافت نشان اقتصاد مقاومتی وتندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان از دیگر اقدامات و دستاوردهای مهم این شرکت بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا