گزارش عملکرد شرکت های تابعه وبشهر؛گام‌های بلند بهپاک برای سوددهی؛ افزایش سرمایه و توسعه فعالیت‌ها

بهپاک، شرکت پیشرو در صنایع غذایی، گزارشی از عملکرد خود منتشر کرد که در آن به مهمترین اقدامات و دستاوردهای این شرکت پرداخته شده است.

به گزارش بیدنا، از جمله اقدامات برجسته بهپاک، افزایش سرمایه از ۴,۱۰۰ میلیارد ریال به ۵,۳۳۲ میلیارد ریال از محل سود انباشته است.

بهپاک همچنین با افتتاح کارخانه خوراک دام و طیور و آغاز تولید آزمایشی، گام مهمی در جهت توسعه فعالیت‌های خود برداشته است. این شرکت توانسته است با برگزاری ۳۴۰ نفر ساعت دوره آموزشی و اخذ بارکد ملی و GS1 برای محصولات خود، کیفیت و استانداردهای تولید را بهبود بخشد.

یکی از دستاوردهای مالی بهپاک، رفع تعهد ارزی ۲ میلیون یورویی بوده که نشان از مدیریت هوشمندانه این شرکت دارد. همچنین، انعقاد قرارداد روغن کشی کارمزدی برای ۲۰,۰۰۰ تن کلزا و ۱۰۰,۰۰۰ تن دانه سویا، گامی مؤثر در جهت تأمین استفاده از ظرفیت های تولیدی این شرکت است.

بهپاک با جاری‌سازی داشبوردهای اطلاعاتی هوش تجاری و گزارشات هوشمند، به بهبود فرآیندهای مدیریتی و تصمیم‌گیری کمک کرده است. همچنین، تشکیل واحد سیستم‌ها و روش‌ها به منظور بهبود سیستماتیک فرآیندهای سازمانی، نشان از توجه ویژه این شرکت به بهینه‌سازی و ارتقاء عملکرد داخلی دارد.

مطالعات طرح‌های ایزوله سویا و فول فت سویا، به عنوان پروژه‌های تحقیق و توسعه، آینده روشنی را برای بهپاک نوید می‌دهد.

هماهنگی و تعامل با مقامات، ادارات و نهادهای شهرستان و استان نیز از دیگر اقدامات مهم این شرکت در راستای بهره‌برداری از ظرفیت‌های منطقه و افزایش منافع شرکت بوده است.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا