عملکرد شرکت های تابعه وبشهر؛ حضور شرکت مروارید هامون در بازارهای جدید صادراتی

شرکت مروارید هامون با اجرای مجموعه‌ای از اقدامات نوآورانه و بهینه‌سازی‌ها، توانسته است جایگاه خود را در بازارهای داخلی و بین‌المللی بهبود بخشد و به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

به گزارش بیدنا، این شرکت با تدوین آیین‌نامه‌های معاملاتی و ارزیابی سطح اعتباری مشتریان موفق شد فرایندهای مالی و تجاری خود را بهبود بخشیده و روابط تجاری مستحکم‌تری با مشتریان برقرار کند.

در حوزه صادرات این شرکت بعد از ثبت برند توکا در افغانستان ، نفوذ به بازارهای جدید صادراتی نظیر عمان، روسیه، ترکیه، ازبکستان و تاجیکستان را در دستور کار قرار داده و ظرفیت صادرات خود را به طور چشمگیری افزایش داده است.

مروارید هامون در بخش تولید علاوه بر بهینه‌سازی ساختار فرمولاسیون متناسب با کشش بازارهای مختلف اقدام به تأمین و بهره‌برداری از دستگاه مولتی پک با هدف ارتقاء سطح تولید کرده تا تولیدات خود را با کیفیت بالاتر و در حجم بیشتری ارائه دهد.

خلق برند جدید آسوریک برای محصول پودر لباسشویی ماشینی از دیگر دستاوردهای شرکت بوده است. معرفی برند جدید آسوریک نشان‌دهنده تعهد شرکت به نوآوری و پاسخگویی به نیازهای مشتریان است.

تسویه‌حساب بیمه‌ای و مالیاتی، تدوین طرح‌های توسعه‌ای، استفاده از ظرفیت‌های استانی جهت تأمین مالی و ملزومات تولید، استفاده حداکثری از ظرفیت تولید در دسترس، راه‌اندازی بازرگانی مروارید هامون، ایجاد و استقرار واحد فنی و مهندسی جهت نظارت بر امور فنی و نگهداری و تعمیرات، و حضور پرقدرت در نمایشگاه ایران اکسپو از اقدامات دیگر این شرکت در راستای افزایش تولید و بهره وری بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا